Clearblue digitale test

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik lees al een tijdje met jullie mee en heb me nu maar eens een keer aangemeld. Sinds half maart ben ik gestopt met de pil. Meteen de 2e ronde bleek ik zwanger wat helaas einddigde in een miskraam bij ruim 7 weken. Inmiddels zitten we alweer in de 3e ronde na mk en ben nu een week overtijd. Al verschillende testen gedaan afgelopen week en steeds negatief. Vanmorgen een digitale van clearblue gedaan en gaf helaas ook aan       "niet zwanger''. Op het patroon wat er inzit staat wel een hele vage tweede streep. Ik weet dat je het niet los van elkaar kan zien, maar toch.... heeft iemand hier ervaring mee?

Liefs, Nikki.

Hoi Nikki,
Vreselijk he die onzekerheid?
Maar ik heb ook verschillende testen gebruikt. En die digitale van cb beviel mij
het best. Als er een - staat, ben je ook echt niet zwanger. Want als er ook maar een
spoor van het hcg in je urine zit, krijg je een + in beeld.
Pijnlijk misschien maar wel erg duidelijk.
Bij mij was de + er al voor het teststreepje zichtbaar werd... En het was pas 1 dag
na mijn NOD dat ik heb getest.
Wil je niet ontmoedigen hoor. Je lichaam kan rare streken uithalen..
Ik hoop dat je snel wel pos test!
Liefs Melanie

hoi nikki

ik heb hetzelfde als jou, ik ben  nu 5 dagen overtijd en heb ook die digitale test van clear blue en ik heb er al 2 keer NIET ZWANGER mee getest.
tja wat zal het zijn? worden we ongi? of moeten we nog langer wachten?
ik vind het wel lang duren!

veel sterkte en ik hoop dat we binnenkort wel ZWANGER mogen zijn!

groetjes jolanda

Er staat heel duidelijk in de gebruiksaanwijzing dat je niet naar die twee streepjes moet kijken.
Dus een - of 'niet zwanger', is dus ook echt niet zwanger, tenzij je nog niet genoeg hcg in je urine hebt!

Terug
Bovenaan