clearblue hoe betrouwbaar???

Hoi allemaal,
kan iemand mij vertellen hoe betrouwbaar de clearblue is..
Ik zou vandaag ongesteld moeten zijn geworden maar niets.. Ik heb wel het gevoel dat er iets gaat komen maar zie nog niets..Had vanochtend een testje gedaan maar dat was dus negatief..??
Ik ben normaal HEEL regelmatig dus vind dit wel beetje apart..
Of is het dan nu toch echt zo ben ik zwanger of schijnzwanger??
Is er bij iemand wel eens een test negatief geweest die toch positief was??
Duim voor mij.. :))
Thanks anne
xxx

De CB is 1 van de meest betrouwbare testen die er zijn maar misschien heeft je lichaam nog niet genoeg HcG opgebouwd en moet je over 4 dagen nog eens testen, of je bent niet zwanger (laten we hopen dat je gewoon te vroeg hebt getest!).

Op deze test kun je echt vertrouwen.Ik had ook getest met clearblue gedaan en twee dagen daarna had ik voor alle zekerheid bij de huisarts een test gedaan en ik was zwanger.Maak je dus geen zorgen.Liefs Engel

Hoi Anne,

ik heb een clearblue test gedaan toen ik 6 dagen overtijd was en die was negatief toen weer toen ik 11 dagen overtijd was en weer negatief. En toch ben ik zwanger. Ik ben nu 8 weken zwanger.

Succes,

liefs Tatjana

Goedemorgen allemaal,
Ik heb de nacht overleefd.. ben dus nog steeds niet ongi..
Eens kijken wat de dag brengt?? snap er niets van..
Tatjana, gefeliciterd.. waarom reageerde ie niet op jouw?? zei de doc nog iets..??
Dus dwz... Ik moet gewoon weer afwachten.. oke..
thanks voor jullie hulp..
liefs anne
xxx

Hoi Anne,

Ik zit in hetzelfde schi=uitje. Ik ben nu al 6 dagen overtijd, heb vanmorgen nog een negatieve test gedaan maar er komt maar niets! Ik snap het ook niet omdat ik net als jij heel regelmatig ben. Dus ja, afwachten is denk ik het enige wqt we kunnen doen en als het er over een week nog niet is maar weer testen...Ik hoop voor je dat je gewoon nog te weinig hormonen hebt aangemaakt en dat je toch zwanger bent natuurlijk. Succes

Hoi hoi,
Ik snap er geen biet van.. Heb het gevoel als of ik zo ongesteld ga worden loop dus ook als een rare steeds naar toilet, of naar slaap kamer om te checken of er al iets te zien is.. NOP???
Dit schopt wel mijn hele planning in de war... dwz voor volgende ei sprong..als ze zo door gaat zit ik dan in het buitenland.. O, hoop zo dat het gewoon raak is..

liefs anne

ps. ga zo maar ff naar weekend apotheek..
xxxx

Hoi Anne,

Het kan zijn dat je HCG in je urine nog te laag is om positief te testen. Dit hoor je geregeld.
Kijk anders eens op www.9maand.com bij zwangerschapstesten en HCG-waardes.

Groetjes

Terug
Bovenaan