clearblue indicator

Hoi meiden,

Heeft iemand hier ervaring met de digitale clearblue indicator? Hij komt morgen binnen via de post, ben benieuwd wat de ervaringen zijn met betrouwbaarheid? Ze zeggen dat ie heel gevoelig is, maar ervaren jullie dat ook zo?

hoi,
ik had die digitaal die de weken aangeeft.
blijk nu dat ie zelfs maandag al positief 1-2 weken aangaf volgens de echo was ik donderdag pas 4 weken.dus 3 dagen daarvoor gaf ie het al aan.
terwijl andere test,licht 2de streep gaf.
succes.
gr marjan

bij mij deed die het 2x totaal niet. je kan dan bellen en krijg je een nieuwe test, dat is wel netjes. de 3e deed het joepie en was duidelijk. idd 1-2 weken gaf die aan en ik was idd net 2 weken daarvoor bevrucht. dus heel accuraat

Bij ons ook super. Ene test heeel licht streepje, dus we hadden onze vraagtekens en dag erna de digitale en daar stond zwanger!! Daar hebben we ook foto's van gemaakt en aan onze ouders gegeven.

Die van mij deed het in eerste instantie ook perfect. Kreeg helaas alleen een MK en heb 5 maanden na dat ik de Cb test heb gekocht de laatste gebruikt en toen deed dat apparaat het dus niet meer. Je kan de houder dus niet lang bewaren.
De betrouwbaarheid was super! Hij gaf direct aan zwanger terwijl ik met een andere test erg twijfelde!

Ook ik heb die test gebruikt, en was supersnel met resultaat geven. Was het toilet nog niet af of hij gaf al aan dat ik zwanger was. Ook de aangegeven tijd klopte.

liefs Vanessa

Terug
Bovenaan