Clearblue indrooglijntje?

Ik zit vandaag op 10dpo. Over 4 dagen zou ik ongesteld moeten worden. Ik kan mijn nieuwsgierigheid alleen niet langer bedwingen dus heb een testje gedaan met clearblue 6 dagen vroeger.
Ik heb ochtend urine gebruikt en in mijn eerste oogopslag zag ik niks, helemaal wit. Even in het licht bleef ik er maar naar kijken want zie ik dan een tuurstreepje of wil ik gewoon iets zien wat er niet is... ik bleef maar kijken maar zo slecht zichtbaar dacht even dat ik ze zag vliegen .. ik kon niet opmaken of wat ik dacht te zien er nou is of gewoon niet..

Nu 30 a 40 minuten later kijk ik weer zie ik hetzelfde maar wel nog wat duidelijker..
Ik vraag me alleen af of dit misschien een indrooglijntje is of wat anders. Het is wel wat blauwig heb ik het idee maar zo nihil te zien..foto toevoegen lukt me helaas niet.

Vervolgens heb ik een test van de action gedaan van 4 dagen vroeger (de roze). Hierop is helemaal niks te zien..

Ik test natuurlijk over een dag of 2 even weer.. maar toch nieuwsgierig naar anderen hun ervaring. Het zou zo leuk zijn!!

Alles wat buiten de aflees tijd te zien is moet als negatief beschouwd worden.

Je kunt niet anders dan wachten en over een paar dagen nog een testje wagen.
Ik heb zelf bij de action test ook weleens een indrooglijn gehad helaas.

Niet meer afgaan op wat je buiten de afleestijd ziet.
Ik heb zelf geen goede ervaringen met de testen van action. Al helemaal niet met de early testen. Die waren bij mij tijdens een vorige zwangerschap onduidelijker dan de gewone testen van action. Ik zou de 2v5 van Kruidvat aanraden.

Heb je inmiddels opnieuw getest?

Terug
Bovenaan