Clearblue negatief en toch twee strepen????

Hoi Dames,

Wie kan mij helpen, ik ben al een poosje niet op het forum geweest omdat ik er iets minder mee bezig wou zijn, maar nu ben ik toch echt wanhopig opzoek naar antwoorden.

Mijn NOD zou vandaag moeten zijn. Nu heb ik zondag een bloeding gehad maar eigenlijk nu al niets meer. Toch voor de zekerheid vanmorgen een digitale cb gedaan. De uitslag was niet zwanger. Vervelend maar is niet anders. Ik wou het patroon weggooien, en toen zag ik ineens twee strepen. Heeft iemand van jullie ook deze uitslag gehad en was je toen wel of niet zwanger??? Wie heeft een antwoord voor mij of dezelfde ervaring?? Ik hoor het heel erg graag want ik weet niet wat ik hiermee moet???

Alvast bedankt

Hey Simaro,

Ik heb er geen ervaring mee maar CB digitaal geeft volgens mij geen strepen aan
Als ik jou was zou ik nog een test gaan doen voor de zekerheid.

Succes meid en laat even weten.

Groetjes Stefanie

Hoi,

ik heb er geen ervaring mee maar heb wel gehoord dat de digitale toch gewoon streepjes leest maar pas vrij laat positief. Het streepje moet dus echt duidelijk zijn. Het kan dus zijn dat je wel zwanger bent maar nog niet zwanger genoeg om positief te testen met de digitale. Andere zeggen weer dat je absoluut niet naar de streepjes mag kijken. Mijn advies is snel een andere halen. Van de kruidvat bijvoorbeeld die zijn heel gevoelig en dan is een streep een streep, maakt niet uit hoe duidelijk. Ja moet dan wel die van 2 voor 5 euro, niet die met het plusje want die geven dan wel weer vaak vals postief.

Succes en ik hoop voor je dat het positief is!!

liefs Knorretje

Heej!

In de handleiding van de test staat aangegeven dat je alleen van het digitale schermpje mag uitgaan.. maar ik zou toch even voor de zekerheid een andere test halen of een paar dagen later testen, misschien dat je wel degelijk zwanger bent alleen dat je net te weinig hcg hebt!!

Succes ermee!
Groetjes Maaike

Hoi Dames,