Clearblue negatief en toch twee strepen????

Hoi Dames,

Wie kan mij helpen, ik ben al een poosje niet op het forum geweest omdat ik er iets minder mee bezig wou zijn, maar nu ben ik toch echt wanhopig opzoek naar antwoorden.

Mijn NOD zou vandaag moeten zijn. Nu heb ik zondag een bloeding gehad maar eigenlijk nu al niets meer. Toch voor de zekerheid vanmorgen een digitale cb gedaan. De uitslag was niet zwanger. Vervelend maar is niet anders. Ik wou het patroon weggooien, en toen zag ik ineens twee strepen. Heeft iemand van jullie ook deze uitslag gehad en was je toen wel of niet zwanger??? Wie heeft een antwoord voor mij of dezelfde ervaring?? Ik hoor het heel erg graag want ik weet niet wat ik hiermee moet???

Alvast bedankt

Hey Simaro,

Ik heb er geen ervaring mee maar CB digitaal geeft volgens mij geen strepen aan
Als ik jou was zou ik nog een test gaan doen voor de zekerheid.

Succes meid en laat even weten.

Groetjes Stefanie

Hoi,

ik heb er geen ervaring mee maar heb wel gehoord dat de digitale toch gewoon streepjes leest maar pas vrij laat positief. Het streepje moet dus echt duidelijk zijn. Het kan dus zijn dat je wel zwanger bent maar nog niet zwanger genoeg om positief te testen met de digitale. Andere zeggen weer dat je absoluut niet naar de streepjes mag kijken. Mijn advies is snel een andere halen. Van de kruidvat bijvoorbeeld die zijn heel gevoelig en dan is een streep een streep, maakt niet uit hoe duidelijk. Ja moet dan wel die van 2 voor 5 euro, niet die met het plusje want die geven dan wel weer vaak vals postief.

Succes en ik hoop voor je dat het positief is!!

liefs Knorretje

Heej!

In de handleiding van de test staat aangegeven dat je alleen van het digitale schermpje mag uitgaan.. maar ik zou toch even voor de zekerheid een andere test halen of een paar dagen later testen, misschien dat je wel degelijk zwanger bent alleen dat je net te weinig hcg hebt!!

Succes ermee!
Groetjes Maaike

Hoi Dames,

Ik heb toch maar even andere testen gehaald. Eerst een van de kruidvat en die gaf echt een superlichte plus aan, maar dan ook echt heel erg licht. Ik was blij dat mijn man het ook zag. Vanmiddag toch nog maar een test van de Etos gedaan en hier ook een hele lichte postieve streep. Ik zou zelf denken dat ik zwanger ben maar toch bloed ik ook   licht. Blijf het heel erg spannend en misschien ook wel een beetje vervelend vinden. Zijn er meer dames waarvan de test aangaf postief terwijl ze toch nog een beetje bloed verloren???

Hey Simaro,

Ik denk dat je even moet afwachten hoe vervelend dat ook is!
Verlies je veel bloed?
Ik ken verhalen van vrouwen die zwanger en ongi waren. Ik zou nog niet teveel hopen en over een dag of 2 nog eens een test doen.
Ze zeggen een plus is een plus hoe ligt ie ook is.
Laat even weten.

Sterkte Stefanie

Ik wil je geen valse hoop geven want iedere vrouw en zwangerschap is uniek maar ik heb het ook gehad. Het was achteraf een innestelingsbloeding. Het was ook niet te vergelijken met een normale menstruatie. Heb nu een gezonde zoon ;)

Ik zou over een paar dagen nog eens testen ook al zeggen ze altijd; een streep is een streep, hoe licht 'ie ook is. Als je niet zwanger zou zijn dan zou er echt helemaal niks te zien zijn!

succes en ik duim voor je!

Terug
Bovenaan