Clearblue Ovulatie testen te vroeg positief?!

Jannekeeedbv

New member
Haai allemaal,

Wij zijn momenteel met de 3e ronde bezig voor ons eerste kindje, omdat mijn cyclus nog al onregelmatig is (meestal tussen de 34 en 40 dagen) gebruiken we deze x voor het eerst ovulatie testen zodat we iedergeval een goede indicatie hebben wanneer mijn eisprong is.

We gebruiken de testen van clearblue met dubbele hormoon indicator. gister op dag 16 de 1e test gedaan (laatste 2 cyclussen was 36 dagen) en kreeg keurig een leeg rondje. vanmorgen de 2e test gaf ineens een knipperende smiley aan? (knipperende smiley hoge vruchtbaarheid en stilstaande smiley piek vruchtbaarheid) hoe kan dit? mijn eisprong zou zelfs met mijn kortste cyclus van de afgelopen jaren (34) op zn vroegst rond dag 22 zitten, hoe kan ik nu al een knipperende smiley krijgen?

Ik heb echt nog nooit een cyclus korter als 34 dagen gehad ( ik gebruik al jaren een cyclus app dus kan alles terug kijken) dus vindt het toch wel apart haha. we zullen braaf aan de klus :p maar het kan eigenlijk niet kloppen... iemand ervaring hier mee?? alvast bedankt!
 
Ik gebruikte zelf de ovu testen van Action.
Én goedkoper en duidelijker. Was je streepje heel licht dan geen ovu, en je ziet hem langzaam steeds donkerder worden. Is die net zo donker als je teststreep? Dan heb je,je ovu. Hele nauwkeurigr testen.
Hoe het kan dat de clearblue nu al positief aangeeft geen idee.. misschien kan je, je huisarts bellen voor advies?
 
 
Succes! :)
 
 
 
Bedankt iedereen voor de reacities, @Nikki gebruikte je die met dubbele hormoon indicator of de "gewone" die geeft namelijk alleen een leeg rondje of smiley. @ maartje die streepjes leken mij juist onduidelijker haha nu is het of smiley of niks, misschien de volgende ronde eens die van de action gebruiken als het deze ronde nog niet lukt.
 
 
Hi allemaal ik heb voor het eerst ook de ovulatie test van clearbleu gebruikt. 4 dagen leeg rondje en 5 e dag stilstaand smiley... iemand ervaring?
 
groetjes xxx
 
Zijn ze dan ook echt secuur? Heb meteen de 2 avonden erna geklust zeg maar.... nu in spanning... om gek van te worden!
 
Terug
Bovenaan