Clearblue ovulatie testen

Hi allemaal,

Deze maand heb ik de clearblue ovulatietest gebruikt, de paarse variant.
Ik had voor het weekend een stilstaande smiley en de knipperende smiley. Erna 2 dagen een leeg rondje.
Vandaag dacht ik, test nog een keer en toen gaf hij weer de stilstaande smiley aan, dus piekvruchtbaarheid.
Wanneer is dan mijn ovulatie?

Als ik mijn cyclus volg dan kan het zeker kloppen dat mijn ovulatie zo net voor het weekend zou vallen.
Ik heb een cyclus van 30 dagen en mijn laatste menstruatie begon 8-8. We hebben het daarom gezellig gemaakt vorige week donderdag t/m zaterdag.
Nu twijfel ik of we opnieuw moeten proberen
 
Hi,
In de beschrijving van de CB staat duidelijk aangegeven dat je het best kunt stoppen met testen als je je piekvruchtbaarheid hebt bereikt.

Ik heb de testen ook deze maand voor het eerst gebruikt. Ik ben vorige week woensdag begonnen met testen. Op zaterdag en zondag had ik een knipperde smiley en maandag een stilstaande smiley. Nu in spanning afwachten de komende twee weken
 
Ik ken de ovulatietesten van clearblue niet, maar ik zou het voor de zekerheid nog een keer gezellig maken, als hij vandaag nogmaals een piek aangeeft.
Soms probeert een lichaam te ovuleren, maar dan lukt het niet. Je hebt dan een piek, maar de ovulatie zet niet door. Het kan dan zomaar dat dit een aantal dagen later weer gebeurt met een succesvolle ovulatie. Succes!
 
Terug
Bovenaan