Clearblue ovulatietest

<p>hallo,</p><p>Zijn er meer meiden die ervaringen hebben met maar 1 smiley op de clearblue oulatietest (de roze)? Lh piek is toch 2 dagen?</p><p>Gisterochtend en avond 1 smiley. Overigens gisteravond en vanavond geklust, dus dan zitten we wel goed toch? Voorheen gebruikte ik Sensi test, maar toch te onzeker voor mij, de streepjes waren niet echt duidelijk voor mij (Nu ronde 4) </p><p> </p>
 
Ja hoor, hier ook maar 1 smiley gehad. Die avond en dag erna seks gehad en een paar weken later een positieve zwangerschapstest in handen ;)
 
Succes, hopelijk is het bij jullie ook gelukt 
 
Hi, volgens mij is dat juist de bedoeling en wanneer je de smiley hebt volgt binnen 24-36 uur je ovulatie dus dan heb je ook op het juiste moment geklust ;) succes!
 
Als je twijfelt over de uitslag kan je ook de geavanceerde versie van Clearblue nemen, die heb ik gebruikt.
Dan krijg je de 'aanloop naar' ook te zien. Ik had 3 keer een knipperende smiley (verhoogd LH gehalte) en daarna direct een constante smiley (piek = eisprong). Die blijft dan 48 uur staan en dan weet je zeker dat dat het moment is. Zo kan je ook in de dagen voorafgaand aan de piek al klussen, dan ben je ook al verhoogd vruchtbaar. 
Ik heb overigens alleen 's ochtends getest. Nu afwachten...
 
Terug
Bovenaan