clearblue ovulatietest

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Mijn man en ik proberen nu al een jaar een kindje te krijgen. Tot op heden is dit helaas nog niet gelukt.
Deze maand heb ik besloten een ovulatietest uit te voeren, omdat ik nooit mijn eisprong voel. Mijn gemiddelde cyclus is 28 dagen, dus ik ben er altijd vanuit gegaan dat ik rond de 13e/14e dag ovuleerde. Volgens de bijsluiter van de ovulatietest van Clearblue zou je als je een cyclus van 28 dagen hebt op dag 11 moeten beginnen met testen. Zondagochtend (mijn dag 11) heb ik de eerste test gedaan en tot mijn grote verbazing was het linkerstreepje meteen donkerder dan het referentiestreepje (dat de test goed uitgevoerd was). We hebben gisteren dan ook meteen gevreeën. Gisterochtend de tweede test gedaan en wederom was het linkerstreepje donkerder dan het referentiestreepje.

Zaterdagmiddag had ik opeens wel steken in mijn onderbuik, maar had er niet zoveel aandacht aan geschonken, want het zakte ook al gauw weer weg.

Kan het nu zijn dat je bij een gemiddelde cyclus van 28 dagen op dag 11/12 je eisprong hebt in plaats van dag 13/14?

Heeft iemand hier meer ervaring mee? Kan dit wel kloppen?

Vanochtend een derde test gedaan, wederom was het rechterstreepje donkerder dan het referentiestreepje. Kan je drie dagen achtereen een stijging van de LH gehalte in de urine hebben?

Ik begin een beetje aan de test te twijfelen. Ik heb dus een gemiddelde cyclus van 28 dagen en ik heb getest op dag 11, 12 en 13 en alle drie de dagen een stijging.

Wie weet of dit mogelijk is?

hoi hoi,ik heb ook niet op dag 13 14 me eisprong,bij mij is ie ook eerder,elk lichaam is anders,en bij de een is die eerder als de ander.ik heb geen ervaring met,ovulatietesten,veel sucses gr manuela

ja, dat had ik ook
ik heb afgelopen zondag (dag 12) de ovulatietest gedaan, en hij was positief.
Ik heb er daarna die zelfde avond nog een gedaan om er zeker van te zijn.
en ook die was positief.
verder heb ik maandag of vandaag niet meer getest.
en ik weet ook niet of het normaal is dat het een aantal dagen postief blijft.

zoals ik het begrepen had heb je bij een positieve test je eisprong binnen 24 tot 36 uur.
dat heb ik hier op het forum gelezen in ieder geval.

ik denk dat ik ook vanavond nog eens zal testen om te kijken of het nu nog steeds positief is.

ik vergeet er nog bij te zeggen dat ik een gemiddelde cyclus van 30 dagen, en volgens de bijsluiter van de test moet je dan op dag 12 beginnen met de eerste test.
en meteen bingo.

Hallo Aga en Claire,

Ik heb dat ook gehad, 3 dagen na elkaar donkere streep,... en we hebben het dan maar elke dag gedaan, he... Niet dat ik het ook begrijp hoor, en het heeft ook niet echt geholpen... Deze maand gebruiken we ze voor de 2de keer...

Succes,
Erika

Wilde even zeggen dat het wel zonde is om er meerdere op te maken want echt nodig is het niet. Als je eenmaal twee streepjes hebt op een ochtend kun je er echt vanuit gaan dat je de komende 24 tot 48 je eisprong hebt. Dan hoef je de volgende dag dus niet nog een keer te testen. Ik hoop voor je dat het raak is!

Na gisterochtend de derde ovulatietest gedaan hebben die weer een donkere streep aangaf hebben mijn man en ik gisteravond nog lekker gevreeën. Vanacht er twee keer uit geweest om te plassen, niets aan de hand. Vanochtend met het afdeppen na het plassen zag ik rozig vocht op het wcpapiertje, later als ik er tegen aan depte was het helemaal rood. Ik vloei niet maar bloed wel een beetje. Ik heb met een spiegeltje geprobeerd in mijn vagina te kijken, maar kon zo niets zien. Ik heb verder ook geen buikpijn.

Gisteravond met het vrijen deed het eventjes pijn, kan het zijn dat er een adertje is gesprongen en dat ik daarom bloed? Vandaag is mijn 14e dag en zondag met dag 11 ben ik met de ovulatietest begonnen. Dag 11, 12 en 13 alle drie het eerste streepje donkerder dan het referentiestreepje en elke avond gevreeën.

Hoe kan zo'n bloeding ontstaan. Dit heb ik nooit eerder gehad, alleen dus een bloeding als ik ongesteld moest worden.

Help??!!!

Terug
Bovenaan