clearblue ovulatietest

Hallo allemaal,

Wie heeft er ervaring met de ovulatietesten van clearblue? Heb net voor de eerste keer een setje gekocht maar ben nieuwsgierig wat jullie er van vinden!?!

Werkt het of is het geldverspilling?

Groetjes,
Pino

ik heb een paar maanden geleden die test een geprobeerd en negatief, dus eigenlijk ben ik er niet zo tevreden over
maar misschien werkt ie bij jou wel.

succes ermee!

Hallo Pino!

Ik ben sinds september gestopt met de pil, en heb sindsdien een cyclus varierend tussen de 28 en 37 dagen. Een paar maanden geleden heb ik de ovulatietesten van www.ovulatietest.nu gebruikt (erg goedkoop, 10 dagen getest), maar kreeg ik geen positieve test.

Deze maand heb ik  voor het eerst de ovulatietesten van Clear Blue gebruikt en heb ik een erg duidelijke piek gezien. Over een week heb ik pas mijn NOD, dus het is nog even afwachten of de testen geholpen hebben.

Al waren ze behoorlijk prijzig, tot nu toe ben ik  nog erg tevreden over de test van Clear Blue. Ik heb  trouwens  op dit forum wel eens gelezen dat anderen wel  tevreden waren over de goedkope testen, dus ik wil niet bij voorbaat zeggen dat de goedkope testen slecht zijn.

In elk geval: succes ermee!

Groetjes,
Emmy  

Hoi Pino,

Ik heb ze zelf ook gebruikt en ik was er erg tevreden over.
Voor mij was het een bewijs dat ik mijn ei-sprong idd voel. Op  die dagen, of eigenlijk net daarvoor, verkleurde de test ook.
Ik vind ze wel erg duur. Maar ik heb destijds 1 set gekocht en heb er na 2x gebruiken nog een staafje van over.

Succes
Liefs
Joanna

Hoi,

Of ik er tevreden mee ben? Ik heb ze 2x gebruikt en ben er 2x direct zwanger mee geworden! Ik kwam er met deze testen achter dat mijn eisprong niet 14 dagen voor mijn menstruatie was maar 10 tot 11 dagen dus we klusten ook niet echt op het goede moment. Ik kan ze iedereen aanraden in ieder geval!

X F. (16,5 week)

Hoi Pino,

Ik heb deze maand ook de ovulatietesten van Clearblue in huis gehaald. Via internet kosten ze €26,95 per 7 stuks, dus €5,- minder dan in de winkel. Heb maar meteen 2 pakjes besteld.
Heb vanmorgen het eerste staafje gebruikt, dus kan er nog niet zoveel over zeggen. Ik ben gewoon reuze benieuwd wanneer mijn eisprong is omdat ik nogal twijfel of ik het wel voel of niet. Ik voel wel eens steekjes in mijn lies, maar dat kan een paar dagen duren. Dus dan weet ik nog niks........Ik hoop met deze testen wat meer duidelijkheid te krijgen.

Ik zal je op de hoogte houden,

groetjes,

SUUS

Bedankt voor jullie reacties.

Ik ben zelf ook erg benieuwd, het linker streepje was vanochtend blauwer dan het rechterstreepje... dus klussen maar, toch?

Ik merk nu al dat ik verbaasd ben. Het is voor mij dag 15 en had
gedacht dat mijn eisprong eerder zou zijn. Mijn cyclus is soms 25 dagen
en soms 28 dagen. Daarom dacht ik dat mijn eisprong vast eerder zou
zijn. Maar zoals het nu dus lijkt, is dat deze cyclus niet zo.

Is het zo dat als je eisprong voorbij is, dat dat linkerstreepje niet
meer blauw wordt? Is die waarde (hoe heet het ookalweer) waar de test
op reageert dan alweer uit je lijf?

Groetjes

Hai Pino,

Ik gebruik de ovulatie testen nu vanaf ongeveer oktober. De reden dat ik ze ging gebruiken was omdat ik een onregelmatige cylcus heb.
Elke maand is er een duidelijke LH piek te zien en natuurlijk klussen wij dan meteen.
Maar tot op heden zijn we nog niet zwanger.
Dus wil ermee zeggen dat deze testen niet de garantie is dat je meteen zwanger word.
Ik gebruik ook de clear blue ovulatie testen.

Terug
Bovenaan