Clearblue ovulatietest

<p>Dag allemaal, </p><p>Ik ben nieuw hier. Ik probeer zwanger te worden van ons eerste kindje. We zitten nu in de 4e ronde. Mijn vriend en ik zijn 30 jaar. </p><p>Vorige ronde hadden we ovulatietesten van action gebruikt, daar zag ik een duidelijke streep. Helaas waren ze nu niet leverbaar bij de action... meerdere last van dit probleem? </p><p>Dus de clearblue ovulatietest digitaal besteld die 4 dagen of meer indentificeert. Er zitten 10 teststaafjes bij. </p><p>Volgens mijn eigen berekeningen is mijn ovulatie a.s zondag of maandag.  Kan ik morgenochtend nog beginnen met de ovulatietest van clearblue of had ik hier al eerder mee moeten starten?? </p><p>Bedankt alvast! </p><p> </p><p> </p>

Hoi Droompje, welkom op het forum! Heb je de clearblue met paarse, of roze dop? De paarse moet namelijk al een aantal dagen voor je verwachte eisprong worden gebruikt om je vruchtbare fase te ontdekken. Deze meet 2 hormonen: de LH-spiegel en de stijging van oestrogeen. Hij geeft denk ik sowieso een vaste smiley als hij je LH-piek gevonden heeft, maar de knipperende smiley red je nu denk ik niet meer. 
Als je de roze dop hebt, kun je deze morgen prima gebruiken! De roze kan volgens mij alleen niet met ochtend urine.
Ik vind de paarse heel fijn in gebruik, die heb ik vorige maand ook gebruikt! 

Hoi Happy Yellow, 
Ik heb die met de paarse dop. Thanks voor de info! Ik heb er nog 4 van de action liggen, dan ga ik die denk ik nog even opmaken en de clearblue bewaren voor volgende maand. Al hoop ik natuurlijk dat het volgende maand niet meer nodig is.... 
Heb jij al positief nieuws? 
Fijn weekend!

[quote quote=10355088]Hoi Happy Yellow, Ik heb die met de paarse dop. Thanks voor de info! Ik heb er nog 4 van de action liggen, dan ga ik die denk ik nog even opmaken en de clearblue bewaren voor volgende maand. Al hoop ik natuurlijk dat het volgende maand niet meer nodig is…. Heb jij al positief nieuws? Fijn weekend![/quote]
Dat is slim om te doen ja! Ik zou bij de CB even in de bijsluiter lezen welke dag zij aanraden om te starten, heeft met de lengte van jouw cyclus te maken, staat er heel handig in een schema in :).
Hier start ik morgen met de CB paarse voor ronde 16 en inmiddels ook gemeld bij de huisarts :(. Wil nog niet echt lukken bij ons helaas, maar volgende week krijgen we de uitslag van de bloedtest en sperma test!
Hopelijk voor jou meer geluk! ❤️??

Terug
Bovenaan