Clearblue ovulatietesten.

Hey allemaal,

Na een miskraam 2 maanden geleden ben ik begonnen aan de ovulatietesten van clearblue....heeft iemand hier ook goede ervaringen mee ?
Ik zou volgends een soort kalendertje m’n vruchtbaarste dagen hebben maar de ovulatietest geeft nog niks aan.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Liefsx
 
Heb je na de miskraam regelmatige cyclus al gekregen? Want soms kan dat ook wel eens verschillen. En die testen kun je ook zonder ochtend urine doen want bij meeste ovulatietesten word het afgeraden. Ik heb zelf geen ervaring mer de clearbleu maar die van action werken ook super. Alleen verwar je met deze net met een zwangerschapstest lijkt er veel op maar is super duidelijk ik deed het eerst rond mijn eisprong 5 dagen testen en als ze zichtbaarder werden wist ik dat het er bijna aan zat te komen. Ik hoop dat het je gaat lukken. En ik hoop dat je zwanger word want een moskraam is ook niet niks.
 
Liefs Kimberley
 
Heb je na de miskraam regelmatige cyclus al gekregen? Want soms kan dat ook wel eens verschillen. En die testen kun je ook zonder ochtend urine doen want bij meeste ovulatietesten word het afgeraden. Ik heb zelf geen ervaring mer de clearbleu maar die van action werken ook super. Alleen verwar je met deze net met een zwangerschapstest lijkt er veel op maar is super duidelijk ik deed het eerst rond mijn eisprong 5 dagen testen en als ze zichtbaarder werden wist ik dat het er bijna aan zat te komen. Ik hoop dat het je gaat lukken. En ik hoop dat je zwanger word want een moskraam is ook niet niks.
 
Liefs Kimberley
 
Kleine tip van flip. Ovulatietesten van www.sensitest.nl werken perfect en zijn bij lange na niet zo duur als die van clearblue!
maar het kan inderdaad ook zijn dat het eventjes duurt voordat je lichaam klaar is voor een volgende zwangerschap. En dat het daarom nog uitblijft een positieve ovulatietest
 
Bedankt voor jullie berichtje!