Clearblue ovulatietesten.

Zonnetje90

New member
Goedemorgen dames,

Ik ben begonnen met de ovulatietesten van clearblue. Heb sinds vrijdag nu een knipperende smiley dus al 4 dagen hoge vruchtbaarheid.

Zijn er dames die ook deze testen gebruiken en ook een aantal dagen een knipperende smiley hadden voor ze een vaste smiley hadden? Ben hier erg benieuwd naar, ik gebruik ze namelijk voor het eerst.

Liefs
 
Hoi Zonnetje,



haha treffen we elkaar weer ;). Ik heb deze 'dure variant' ovulatietesten ook gebruikt, maar je moet er even goed over lezen. Ik had 9 dagen 'verhoogde vruchtbaarheid' en dus knipperende smiley. Het schijnt dat wanneer je de eerste keer test hij een startpunt aanmaakt, en daarna verhoogd altijd bij iedereen de waarde in urine. Een vaste smiley heb ik nooit gehad, dus ik ben erg benieuwd of dit bij jou wel gaat werken. Ik vond ze persoonlijk erg verwarrend en valse hoop gevend. Geef mij maar de andere versie van wel of geen smiley, gewoon duidelijk. :)



liefs!
 
Ik ben benieuwd, maak gewoon die testen af! Ik heb er nu nog 5 dus ik zie wel wat eruit komt. Blijkbaar hoeft er geen vaste smiley te komen om een ovulatie te hebben.

Het kan ook zijn dat het hormoon nog te laag is om vastgesteld te worden door een test las ik.
 
Ik had niet de dure variant maar de eenvoudige. Maanden proberen en altijd mis. Bij luisteren naar het eigen lichaam en het een dag eerder te proberen wel raak. Dus dames luister ook goed naar je lichaam dat liegt niet!
 
Ja daar heb je ook gelijk in. Ik maak deze maand af en als ik geen eisprong vind koop ik ze volgende maand ook niet meer hoor. Ze zijn ook wel prijzig!
 
Ik heb de clearblue ook een tijdje gebruikt, in combinatie met de dipsticks van sensitest. Als ik dan dacht dat ik in mn piek zat deed ik een clearblue om het zeker te weten. De laatste keer dat ik ovulatietesten deed was ik op vakantie en had maar 1 clearblue meegenomen dus moest gokken wanneer ik hem in ging zetten.. al anderhalve week zag ik mijn eisprong eraan komen op de sensitest, 2e streep werd steeds donkerder. Ineens werd ie weer lichter en deed ik maar snel de clearblue.. die was negatief.. had m net gemist maar.. ben niet meer ongesteld geworden, die ronde was het raak! Ben je al bezig met temperaturen? Daar heb ik veel baat bij gehad! Heb het maar 2 maanden gedaan maar heb er ook mijn zwangerschap mee voorspeld! Dan blijft je temp namelijk hoog op je NOD!
 
Terug
Bovenaan