Clearblue ovuluatie ervaringen

<p>Goedenmiddag allemaal,</p><p>Wij zijn bezig met onze 2 de wondertje loopt jammer genoeg iets anders dan de eerste keer dat we ons kindje hebben mogen krijgen:).</p><p>Ben nadat ik vorige week de 27ste ongesteld ben geworden deze ronde weer aan de ovuluatietesten begonnen en nu was het heel apart.</p><p>6 oktober kreeg ik een 0</p><p>7 oktober kreeg ik een :)</p><p>8 oktober kreeg ik 0</p><p>Ik kan toch nog helemaal niet me piek gehad hebben ?</p><p> </p><p> </p>
 
Ik had soms ook maar 1 x een positieve test en de volgende dag meteen negatief. Als je een vrij korte cyclus hebt zou het wel kunnen denk ik
 
Ik had zelfs alleen op zondagavond een positieve clearblue ovulatietest (zondagochtend en maandagochtend negatief). Maar wel zwanger geworden, dus blijkbaar kan dat gewoon:)
 
Hi ,
Super bedankt voor je reactie:)
Nou ik vindt het heel vreemd normaal heb ik een langere heel vreemd had toevallig die dag ook niet geklust dag erna wel dus maar maar weer de volgende ronde afwachten dan :(.
 
Ja heb jammer genoeg alleen die dag ervoor en die dag zelf precies niet geklust:(Dus denk dat ik maar gewoon de volgende ronde weer moet afwachten
 
Terug
Bovenaan