Clearblue plusje test

<p>Hoi dames </p><p> </p><p>Wie van jullie heeft er zelf wel eens getest met de clearblue test met plusje? <br /><br /></p><p>ik heb deze van de week gebruikt omdat ik inmiddels al 5 dagen overtijd ben en dit nog nooit heb gehad . En ook totaal geen menstruatie gevoel heb. De test van clearblue gaf een lichte streep aan. De andere test van kruitvat blijf negatief .</p><p>vandaag heb ik bloed laten prikken bij de dokter en daar krijg ik morgen de uitslag van. <br />Aangezien wij al bijna 2 jaar bezig zijn voor ons 1ste kindje en 3 miskramen hebben gehad zou het leuk zijn als het is een keer gelukt is. Maar ik word hier zo onzeker van. <br /><br /><br /></p>

Die onzekerheid is moeilijk! Je wilt het NU weten en niet morgen ;-)
Maar morgen heb je tenminste wel 100% zekerheid. Vandaag maar lekker snel voorbij laten gaan. Ergens anders aan denken (haha, zeg ik lachend, want ik weet dat het moeilijk is om je gedachten te verzetten)

Vind het het probleem niet om tot morgen te wachten.. maar bloed is ook niet altijd even betrouwbaar. Vriendin van mij had 1,5 week na nod bloed laten prikken hartstikke negatief  paar dagen daarna testen hartstikke positief.

Niet alle testen zijn even gevoelig. In principe is een positieve test dus gewoon:zwanger. Maar een bloedtest meet net als een urinetest het hcg hormoon, dus zouden overeen moeten komen. Nu is het wel zo dat sommige vrouwen al snel veel hormoon aanmaken, en anderen minder en pas wat later. Althans, dat heb ik altijd begrepen. Daarom testen sommigen al (ruim) voor nod positief terwijl een andere zwangere pas dagen na nod die bevestiging krijgt.. (al is dat laatste zeldzamer meen ik, de meesten moeten op de nod wel een betrouwbare uitslag kunnen zien)

Terug
Bovenaan