Clearblue test in één week tijd van 1 - 2 naar 3+

Hallo lieve leden,
Ik wilde topic beginnen door te zeggen, door mijn miskraam vorig jaar december (en de testen die daarbij dus niet opliepen) is de neiging om te testen vrij groot. Het stelt mij gerust.
Alleen, afgelopen maandag testte ik met de CB positief 1 - 2 weken. Door een beetje met CB bij te houden en te zien dat het oploopt wekt dat bij mij vertrouwen op.
Ik wilde vandaag dus weer testen (net getest, dus niet met ochtend urine) en ik verwachtte zwanger 2 - 3, maar deze geeft dus duidelijk een 3+ aan ?
Hebben meerdere vrouwen dit meegemaakt? Kan ik straks bij de eerste echo misschien wel 2 emryo'tjes verwachten? Of zegt dit eigenlijk niks?
Ook heb ik 4 dagen na NOD knaltesten gehad van Kruitvat.
 
Joh, zoek de marges eens op van die weken. Woord zegt het al: indicator ;) het geeft je slechts een indicatie. Wellicht zat je maandag ver aan de bovenkant van de 2 weken, en nu net aan genoeg voor 3 weken. Ik lees niks geks na 6 dagen hoor. 
 
Dank je wel voor de geruststelling @Ananasss het is allemaal zo onzeker haha. Niets is duidelijk tot de eerste echo maar daar is geduld voor nodig.
 
Terug
Bovenaan