Clearblue test streepje onder de lamp. Zwanger?

<p>Hoi hoi..</p><p>Ik heb vanochtend een Clearblue zwangerschapstest gedaan (de vroege). Zo zag ik eigenlijk niks. (Dacht het even maar toen zag ik ook weer niks) Maar onder de lamp van de afzuigkap toch een heeel licht (vaag)  streepje.  Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn? Of komt het gewoon doordat ik hem onder de lamp hield? </p><p> </p><p>Thnxx alvast</p>
 
Goedemorgen.
Ik zou zeggen dat je dan wel zwanger bent want een streep is immers een streep en die komt niet als er helemaal niks van het hcg hormoon is.
Je zou over een aantal dagen voor de zekerheid nog eens een gewone test kunnen doen dan weet je het zeker.
 
Succes
 
Sandralindsay dankjewel voor je antwoord. Ja z' vage streep dan ga je twijfelen hé haha. Hij was ook meer grijs als dat je blauw zou zeggen. Ik ga zoiezo volgendeweek nog een keer testen. Maar ik dacht misschien heeft iemand zoiets meegemaakt. Dankjewel voor je antwoord 
 
Hoi,
Is dit de digitale test of hetzelde als bijv van Kruidvat en Etos?
Zou zeggen wanneer het de digitale is dat dit door de lamp beinvloed wordt door de val van het licht.
Wanneer het een streep of plus is wat komt net zoals bij de andere testen dan zou idd een streep een streep kunnen zijn...

Gewoon nog eens testen in de ochtend maar eigenlijk pas wanneer je NOD is geweest...

Succes.
 
AnoniemL Nee het was niet de digitale test. Maar de gewone. Net zoals van kruidvat en etos enzo.  Ik ga volgende week nog een keer testen dan zou het duidelijk(er) moeten zijn. Dankjewel! 
 
Yes is het beste!

Weet helemaal hoe je je voelt hoor echt!
Had de avond voor mijn NOD getest en die was helemaal wit.
2 uur later nog eens gekeken (je hoopt het zo he) en toen zag ik een heeel licht roze streepje. Dacht meteen aan een indroogstreep maar toch heb je dan nog ergens hoop.
Inmiddels 23,5 week zwanger :)
Het hoeft dus niet altijd een indroogstreep of wat dan ook te zijn maar het kan ook raak zijn!
Hoe moeilijk het ook is ;) wacht even tot je ongesteld zou moeten worden.
Liefs
 
AnoniemL erg he haha. Je haalt vanalles in je hoofd. Maar we wachten even rustig af. 
Gefeliciteerd nog met je zwangerschap.  Geniet er van! 
 
 
Bij mijn dochter inmiddels 3 bleven alle testen negatief.
Bij deze zwangerschap ook een vroege test gedaan en was ook heel licht.
De dag dat ik ongesteld moest worden weer test gedaan en die was al wat donkerder.
Maar na 5dagen toch nog een gewone test gedaan voor alle zekerheid ?inmiddels 32week zwanger
 
Terug
Bovenaan