Clearblue test

<p>hoihoi,</p><p>ik heb vorige week vrijdag een digatale test van clearblue gedaan. Die gaf 1-2 weken aan jeejj!! Nu heb ik in augustus een miskraam gehad dus zijn nog heel voorzichtig blij. Nu heb ik vanmorgen weer een test gedaan en die gaf nogsteeds 1-2 weken aan. Hoopten op 2-3 omdat het een week geleden is. Zou dit wat uitmaken of kan dit geen kwaad?</p><p>groetjes.</p>

Hoi hoi

Ik denk van niet aangezien je vorige week vrijdag hebt getest en nu nog geen week voorbij is.
En misschien was het vorige week pas net 1 dan geeft hij volgens mij ook nu nog 1-2 aan. 

Groetjes 

Zolang er geen rare dingen gebeuren zoals buikpijn of bloedverlies lijkt mij dat er niks aan de hand is. Die weken geeft hij aan naar aanleiding van het meten van de hcg hormoon bij de ene is die gewoon lager dan bij de ander. Anders als je er zelf zekerder van word doe zondag nog 1 dan is er zeker 1 week voorbij 

Zo ver ik weet reageren die clearblue testen pas als er genoeg hcg hormoon is. 
Ik zou je niet te veel zorgen maken, die dingen zijn niet betrouwbaar als het gaat om de hoeveelheid weken. Ik was 3 weken zwanger gaf die ook 1 tot 2 weken aan.  

Gefeliciteerd. Ik heb in  augustus ook een miskraam gehad, ben nu bijna 13 weken zwanger. 
Knuf

Terug
Bovenaan