clearblue test

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb een vraag. Misschien heel simpel, maar mijn vriend en ik komen er niet uit. Ik heb net een zwangerschapstest van clearblue gedaan.
Je kent het + - is zwanger. - - is niet zwanger. De uitslag die ik kreeg was wat verwarrend. Ik krijg geen plusje, maar ook geen minnetje in het eerste vlakje. het is een rechtopstaand streepje. om te visualiseren, dit dus: I -.
Ben ik nu zwanger of niet?
Ik ga toch maar even naar de huisarts, maar misschien kan iemand uit ervaring vertellen wat dit betekend.

Groetjes Kim.

volgens mij betekent dat dat de test niet goed gelukt is en nog een moet doen. Maar staat het niet op de verpakking?

Ik denk ook dat de test niet goed gelukt is. In het tweede venster moet namelijk een recht opstaand streepje komen te staan. Als dat een min is, zoals jij beschrijft dan is de test niet goed uitgevoerd. Ben je zwanger dan ziet het er zo uit: + |.
Succes!

Hoi
Kan het niet zo zijn dat de test niet goed werkt??? Ik ben niet bekend met de clearbleu, maar weet wel dat je bij de huismerken een teststreep hebt, waarop je kan checken of hij wel werkt.
Anders misschien toch nog een testje kopen? Ik heb erg goede ervaringen met de apothekerstest.
In ieder geval succes!!

Goedemorgen allemaal.
Ik ben vandaag 3 dagen overtijd, ik heb gisteren een test gedaan maar die was negatief.
Ik heb meer afscheiding als normaal ,zeer gvoelige borsten, een opgezetten buik, ik eet meer als normaal, meer trek en ben vooral s'ochtends misselijk. Dus ik denk dat ik over een paar dagen nog maar een keer ga testen. We hebben al een dochtertje van 1,5 jaar. Hebben jullie hier meer ervaring mee.De verschijnselen die ik nu heb had ik ook toen ik zwanger was van mijn dochtertje.

Ja, nu ik jullie reacties lees, merk ik dat ik het verkeerd het opgeschreven. Ik kreeg namelijk 2 verticale streepjes I I. Dus de controle streep was niet -. Mijn verwarring zat ook niet in de controlestreep, maar in het plusje van het eerste venstertje. Het was geen plusje , maar ook geen minnetje. Alleen een I. Zegt jullie dat wat?

Bedankt voor alle reacties trouwens.

Groetjes Kim

Ik denk stiekem dat je zwanger bent. Volgens mij heeft de platte streep niet gewerkt. Stuur hem op naar CB, koop een nieuwe en voeg de bon bij de oude test die je opstuurt. Ze storten je geld dan terug.Succes met de volgende test!!

Terug
Bovenaan