clearblue vraag

Hallo allemaal,

Vandaag een clearblue test gedaan en hij gaf het volgende resultaat:

Een hele dikke verticale streep en een heel maar dan ook heel lichte horizontale streep.

Ben ik nou zwanger of niet. Normaal gesproken is alleen de horizontale streep nodig voor de uitslag niet zwanger. Kunnen jullie mij hierop antwoord geven.

Alvast bedankt!
 
hoi hoi

gefeleiciteerd je bent zwanger. ik heb die test ook gedaan en vond het ook vreemd de verticale streep is donkerder als de horizontale. ik heb toen nog de digitale test van clear blue getest en ja hoor een dikke vette plus. en men zegt een streep is een streep hoe vaag en dun maakt niet uit. gefeliciteerd geniet ervan.

liefs linda 19 weken 3 dagen
 
hoi!
ja alvast gefeliciteerd meis!! maar als ik jouw was zou ik nog een keer een test voor de zekerheid doen. en dan een ander merk bijvoorbeeld.
succes en liefs van sandy
 
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had ook precies hetzelfde!
Als je niet zwanger bent dan is de verticale lijn er helemaal niet....
Dus je bent wel degelijk zwanger!
Geniet er maar lekker van!
lfs. M.
 
Gefeliciteerd,
Ik had inderdaad ook een heel vaag streepje. Had zelf zoiets ik kan niet zwanger zijn. Heb de test bewaard totdat mijn zus kwam (heeft drie kinderen) en die kon op drie meter afstand zien dat het wel zo was. Zelf kon ik het streepje zowat niet zien. En inderdaad ik ben zwanger. Nu ruim 19 weken. Geniet er lekker van.
Groetjes Marianne
 
Gefeliciteerd!
Die verticale lijn is alleen maar te zien als je zwanger bent.
Ik had hetzelfde, kwam bij mij denk ik omdat ik vrij vroeg testte.

Geniet ervan!

 
Terug
Bovenaan