Clearblue weken indicator blijft op 1-2 staan

Hi allemaal,

Op 13/11 op mijn NOD testen ik positief met clearblue weken indicator 1-2 weken. Vandaag 4+5 en nog steeds geef de weken indicator 1-2 aan. Ook heb ik het idee dat mijn normale test iets minder donker is. Wat denken jullie is dit slecht nieuws? Ik weet dat ik mezelf gek maak, 28 dec eerste echo..
 
Je zou eventueel een andere test kunnen kopen. Zonder weken indicator.
En een streepje blijft een streepje. Hopelijk is het snel tijd voor de eerste echo. Ben bang dat dan de echte onzekerheid pas weggenomen kan worden :)
 
Ik gok dat clearblue het hcg level meet en baserend daarop een weekindicatie aangeeft. Ten eerste is het een indicatie he :) ten tweede kan het zijn dat jouw hcg level niet zo snel stijgt, hoeft echter niet echter te zijn. Ik had bij beide zwangerschappen pas vrij laat een positieve test, nu 2 knulletjes rondlopen. Laat je niet gek maken en gewoon rustig afwachten. Zolang je geen heftige krampen en heftige bloedingen hebt, zou ik er vanuit gaan dat alles goed is. Iets aan de situatie veranderen kan je helaas toch niet.
 
Kan idd zijn dat je HCG niet zo snel stijgt.
Alleen ben je wel verder dan 4+5, als je 13/11 positief test ben je dan al officieel ongeveer 4 weken zwanger omdat ze rekenen vanaf je laatste NOD. Je krijgt 2 weken kado zeg maar. Dus als je eisprong 2 weken voor 13 november was en je NOD ongeveer 4 weken ervoor,  zou je nu al ongeveer 9 weken zijn. Loop je gelijk mijn buurvrouw, zelfs iets verder. zij heeft ook al een echo gehad dus je kan altijd bellen om te vragen of je misschien eerder terecht kan? Hartje zou je rond 6-7 weken moeten kunnen zien kloppen
 
 
 
Wanneer had je de eerste clearblue uitgevoerd? Misschien ben je iets te snel en iets korter zwanger dan je denkt?
Hcg stijgt inderdaad ook minder snel bij sommige mensen.
Als het streepje echt veel lichter wordt kan dit uitdraaien op een miskraam. Maarja die kans heb je natuurlijk altijd.
Ook kan het afhangen van welk tijdstip je hebt getest en hoeveel je hebt gedronken enzo
 
Hi! Bedankt voor reactie op NOD 13/12 een digitale gedaan waar 1-2 weken kwam terwijl de strepen op de normale testen nog heel licht waren. Vandaag op 18/12 weer 1 gedaan nog steeds 1-2 weken maar de strepen op mn normale test zijn wel een stuk dikker. Daarom vind ik het raar. Wellicht ben ik nog net te vroeg inderdaad. Ik ga er maar vanuit zolang er geen bloed is alles oke is thanks!
 
Terug
Bovenaan