Clearblue zegt 'zwanger', action test nu negatief

<p>Hoi dames, </p><p>Ik zou gisteren ongesteld moeten worden. 22 mei was mijn eerste dag van de laatste ongesteldheid en rond 4 juni eisprong. De 2 dagen voor nod een early action test gedaan waar een heeeeel licht streepje op te zien was. Gisteren op m'n nod de clearblue digital gedaan en die zei 'zwanger 1-2 weken'. Vandaag een normale actiob test gedaan, dus geen early, en daar was geen streepje op te zien. Moet ik nu bang zijn dat ik een hele vroege miskraam krijg en alsnog ongesteld wordt?</p><p>X</p>

Action testen deed ik bij mijn eerste ook. Bleven heel lang negatief. Was nog ant ontpillen dus alles moest nog herstellen dacht ik. Totdat ik smorgens me koffie er weer uitkotste. Een digitale gehaald en toen 3+ zwanger. Bleek al ruim 8 weken verder te zijn. Toen alsnog een action gedaan en toen gaf die t ook aan. Maar heb tot 2 weken voor dat ik de digitale deed bij de actions testen een negatieve gehaf of een heel licht lijntje wat je als negatief moest aanhouden. Als je twijfelt op een dag volgende week nog een digitale doen en kijken of die op zelfde blijft staan of week verder is gegaan. Als het goed is moet je hcg.level enorm gaan stijgen dus moet de test oplopen

Bij mij mislukte de testen soms dus toen kreeg ik de tip om die van de kruidvat met het pipetje te gebruiken en die werkte super. En zijn ook niet heel duur meteen! Kun je nog eens proberen..
Succes! En hopelijk alles positief :)

Nee hoor ik zou zeker nog niet bang zijn, vooral omdat de clearblue aangaf dat je wel zwanger bent. Het is gewoon nog heel pril en miss dat je voor de gewone action test wat meer van het HCG hormoon in je lichaam moet hebben. Ik heb zelf ook de action testen gebruikt de normale en dit duurde ook echt een aantal dagen voor je er iets op zag, en de clearblue met het plusje daarna gedaan en die gaf echt een Heeeeel licht lijntje. Geef het wat tijd elke dag word het hcg hormoon meer dus even afwachten! Succes!

Terug
Bovenaan