@cloewja infacol?

Je schreef laatst dat je infacol had gebruikt. Werkte dat goed? Ons dametje poept nl ook slecht sinds we over zijn op de fles. En het gebeurt ook geregeld dat ze aardig wat spuugt, maar volgens mij komt dat dan omdat haar hele maag-darmstelsel "vol" zit zeg maar. Dus ja, het moet er dan toch ergens uit...

Ik hoor het graag!
 
Het helpt wel wat tegen de krampen..maar hij heeft nog wel veel last hoor.
Poepen gaat nog moeilijk, ook regelmatig wat harde poep.
Had toevallig gisteravond en vannacht beste luiers vol dus afwachten of nu zo doorgaat.
Spugen doet ie af en toe. Kan wel merken als te vol zit dan eet ie ook veel minder en dan op de duur spugen. Is dan weer 'leeg' en gaat ook meer eten...
Moet dinsdag naar cb, ga dan even overleggen ivm het moeilijke poepen.
 
Ik geef hier ook nutriton door de fles heen. Dat maakt het iets dikker en het is ook voor het spugen. Werkt wel.
Ook geef ik infacol maar of dat echt werkt?! Ik weet het niet!

Hier poept mevrouw standaard 1x in de 2 dagen. Nou en berg je dan maar hihi.
 
Beetje olijfolie door de fles kan helpen, en anders even forlax halen van de apotheek als hij of zij zon last heeft van moeilijk of harde ontlasting
 
Ik gebruik nu al een week Sab Simplex en dat werkt veel beter tegen de krampjes (besteld vanuit Duitsland). Infacol werkte hier niet.
 
Ik ben er achter...
Infacol helpt niet.
Hele avond is ie wakker geweest door de krampjes.
Was bij mijn oom, tante eb vader(mijn vader woont tijdelijk bij ze in) aan gourmetten en hij had zo'n pijn dat ik niet kon eten.
Op den duur heeft mijn nichtje hem overgenomen zodat ik kon eten.
Mijn andere nichtje heeft een dochtertje van bijna 4 maand en die haar zelfde de fysio zei toen draaibeweginh maken met de heupen. Dit hebben ze 2 uur lang met hem gedaan. Hij begon gelijk scheten te laten.
En neg een kleine poepluier heeft dus wel geholpen. Ga dinsdag op cb ff overleggen. Infacol stop ik maar mee schiet er Niks mee op. Lijkt wel met de dag erger te worden eigenlijk.
Wat zou ik die krampen graag overnemen
 
Zielig hè?! Zoë is soms zo aan het kreunen en huilen en dan opeens is ze weer even helemaal ontspannen... Het poepen lijkt wel iets beter te gaan, maar het houdt nog niet over. Lucht komt er genoeg uit, dat wel.

Gisteravond was het ook weer veel huilen en onrust. Pff af en toe wordt ik er moedeloos van, zelfs met m'n 3e kindje ;-)
 
Terug
Bovenaan