Clomed?

Hoi Allemaal,

Kan iemand mij misschien vertellen wat het medicijn Clomed (of zoiets) met je doet?
En ik heb ook ergens gehoord dat het bijwerkingen met zich meebrengt. Welke zijn dit?

Alvast bedankt voor jullie reacties!!!

veel liefs

Hoi,

Ik slik nu voor de derde maand Clomid i.v.m. IUI-behandeling. Clomid regelt je eisprong. Er zijn verschillende bijwerkingen zoals misselijk, buikpijn, hoofdpijn. Kijk eens op www.freya.nl.
Let wel ieder medicijn heeft, als je de bijsluiter leest, bijwerkingen. Dit wil niet zeggen dat je zo ook daadwerkelijk krijgt.
Ik heb wel enkele bijwerkingen zoals hoofdpijn, buikpijn, licht gevoel in mijn hoofd, maar het is niet bezwaarlijk. Is natuurlijk voor ieder persoon anders.

Groetjes Mariska

Dankje wel Mariska voor je snelle reactie.

Mijn huisarts had het erover me hormoonpillen te geven omdat ik al 3 weken overtijd ben en steeds negatieve test resultaten krijg. Vandaar dat ik wilde weten wat het is en wat het met je doet. Ik weet nog niet of ik eraan moet gaan beginnen omdat ik al een jaar een cycles had van 30 dagen steeds. Straks ben ik stiekem toch zwanger en dan lijken me die pillen niet echt goed om te hebben geslikt.

Bedankt, ik ga er maar even goed over nadenken.

Clomid kun je ook krijgen als je ongeregeld of niet ongi wordt. Na 5 dagen slikken krijg je dan een of meerdere eisprongen. Ik ben er helemaal niet beroerd van geweest of zo. Achteraf ook niet. Ik wacht nu nog tot 3 mei op mijn nod, maar volgens mij is t nu raak!!

Terug
Bovenaan