Clomid - afspraak ziekenhuis

<p>Hoi allemaal, <br /><br />Sinds gisteren is mijn menstruatie begonnen (na het slikken van medicatie hiervoor). <br />Nu moet ik zaterdag t/m woensdag Clomid 50 mg gaan slikken. De maandag erop heb ik een afspraak bij het ziekenhuis voor een echo. <br /><br />Graag verneem ik ervaringsverhalen, aangezien dit de eerste keer is voor ons. </p>
 
Ho, klikte per oongekuk op verzenden.
Heb je een beetje een idee wat je te wachten staat? Ik heb pcos en ben ook met behulp van clomid zwanger geworden. 
 
Ik ben 25 en m'n man 33. 
Ik ben niet heel actief op het forum, keek toevallig vandaag op het forum; je mag me ook mailen; irisht92@gmail.com
 
Hoi,
Ook ik probeer zwanger te worden met behulp van Clomid. Ik ben in februari gestart met 50mg en dit sloeg gelukkig gelijk aan. In het ziekenhuis hebben ze toen ook met echo's de groei van de follikel gemeten, op dag 12 had ik een eiblaasje van 10mm en op dag 18 was deze gegroeid naar 19.6mm en stond ie op springen ;) De echo's heb ik alleen in de eerste cyclus gehad en daarna mochten we voor zes maanden aan de slag.
In de derde ronde ben ik zwanger geworden, maar dit is helaas een miskraam geworden. Nu heb ik drie weken geleden weer de eerste menstruatie gehad na de miskraam, dus ik ben begonnen aan de vierde rond Clomid, nu hopen dat het snel weer mag lukken.
Over bijwerkingen kan ik je niet zoveel vertellen, omdat ik gelukkig nergens last van heb gehad, behalve af en toe hoofdpijn maar daar heb ik sowieso vaak last van. Je bent inderdaad nog jong, dus als de Chlomid aanslaat en je niet teveel bijwerkingen hebt zou ik er alle vertrouwen in hebben dat het goedkomt!
Oh en ik weet van andere meiden dat er ook 100 of 150 mg voorgeschreven kan worden, als na de echo's blijkt dat 50mg niet voldoende is. 
 
 
 
Hoi!
Ik heb 5 maanden clomid geslikt, ik heb pcos en endometriose.
Na 4 maanden zwanger, helaas een miskraam geworden. Daarna 1x clomid en weer zwanger, nu al 17weken ?
Ik had geen last van bijwerkingen behalve wat emotioneler en onrustige huid.
Succes en hopelijk ben je snel zwanger.
Groetjes Nancy
 
Hoi Nancy, gefeliciteerd! Wat fijn dat je na de miskraam zo snel weer zwanger bent geworden, en helemaal fijn dat je nu al op de 17 weken zit, geniet ervan : )
 
Terug
Bovenaan