Clomid bijwerkingen

<p>Hallo dames,</p><p>Mijn vraag is aan alle clomid gebruikers. Wat zijn bij jullie de bijwerkingen?  Ik heb zelf zoveel last van huilbuien. Depressief gevoel. Nergens zin in. Altijd moe.. en hier word ik serieus niet blij van. Wie had dit ook? Of ben ik nou helemaal gek aan het worden :( wanneer zijn de bijwerkingen verminderd bij jullie? </p><p>Groetjes Jankbal </p>
 
Ik werd ook helemaal niet happy van de bijwerkingen van clomid. Mega opvliegers, depressieve gevoelens, waziger zien... na 2 rondjes mooie cyclus, werkte de clomid in die hoeveelheid niet meer en ben ik gezien de bijwerkingen overgestapt op tamoxifen. Bijwerkingen waren hiermee stuk minder, maar, zelfs na ophoging deed het niks helaas. Toen begonnen met injecteren en na 1 rondje injecteren zwanger :) 
De bijwerkingen werden bij mij minder na de eisprong. Dus dan had ik 2 weekjes rust... maar, ik zou het wel bespreekbaar maken in ziekenhuis, er zijn genoeg alternatieven! Met injecteren had ik eigenlijk geen bijwerkingen, heerlijk! 
 
Van mijn eerste kindje kon ik maar niet zwanger worden vanwege heftige PCOS. Na ronde 6, tevens de laatste ronde op de hoogste dosis was het toch raak. Van de clomid kan ik achteraf zeggen dat ik mij net zo slecht voel als van het zwanger zijn zelf. Emotioneel totaal niet mijzelf, gehaast, geïrriteerd, absoluut niet vrolijk..
Ondanks dat de artsen na mijn bevalling hebben gezegd dat ik uit mijzelf echt niet zwanger kon raken (zo beroerd zijn mijn cyclussen en zagen mijn eitjes eruit) was ik toch zwanger, wat ik zelf echt niet geloofde maar toch zo was.. Hallo nummer 2!
En een week voor mijn sterilisatie (want ik vond het wel mooi zo) bleek ik 9 maanden na mijn bevalling weer zwanger.. Hallo nummer  3, die gepland staat voor september. Met de gyn is afgesproken dat er gelijk 2 clips opgaan dus voor mij is het klaar met de verassingen, ondanks dat ik ongelofelijk dankbaar ben voor mijn kadootjes. Maar zou wel willen meegeven, dat je nu moeilijker zwanger kan worden  betekend niet dat het helemaal niet spontaan kan..
Heel veel succes met de behandeling! 
 
Bedankt voor jullie reacties. Nou weet dat ik iig  niet de enige ben die met rot bijwerkingen zit.
Dit is ook pas mijn 2e ronde met clomid. Wel goede eisprong gehad 1e ronde maar geen zwangerschap helaas.
Ben vandaag op cyclus dag 6 dus morgen laatste clomid pilletje. Als het zo doorgaat met de bijwerkingen ga ik ook aan de arts vragen of er andere mogelijkheden zijn, want dit is niet fijn. 
Nog een vraagje: hoeveel mg clomid moesten jullie slikken? (Ik 50mg) 
 
groetjes 
 
Hoi,
 
Ik heb ook Clomid gebruikt en werd er ook zeker niet vrolijk van.
Uiteindelijk zijn we er mee gestopt omdat ik ernstige hartkloppingen kreeg en 2 keer op de hartbewaking ben beland.
Na anderhalf jaar door de medische malle molen en een miskraam waren we er wel klaar mee. Inmiddels zonder hulp, na 1 rondje Ovu-testen bijna 14 weken zwanger van ons 2e kindje.
Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen mag houden en dat de zwangerschap goed zal gaan.
Groetjes Siska.
 
Ik gebruikte ook 50 mg, en verdubbeling zag ik dan ook niet zitten gezien ds heftigheid van de bijwerkingen die zich hiermee al voordeden. Inderdaad aangeven dan hoor! 
 
Terug
Bovenaan