Van mijn eerste kindje kon ik maar niet zwanger worden vanwege heftige PCOS. Na ronde 6, tevens de laatste ronde op de hoogste dosis was het toch raak. Van de clomid kan ik achteraf zeggen dat ik mij net zo slecht voel als van het zwanger zijn zelf. Emotioneel totaal niet mijzelf, gehaast, geïrriteerd, absoluut niet vrolijk..
Ondanks dat de artsen na mijn bevalling hebben gezegd dat ik uit mijzelf echt niet zwanger kon raken (zo beroerd zijn mijn cyclussen en zagen mijn eitjes eruit) was ik toch zwanger, wat ik zelf echt niet geloofde maar toch zo was.. Hallo nummer 2!
En een week voor mijn sterilisatie (want ik vond het wel mooi zo) bleek ik 9 maanden na mijn bevalling weer zwanger.. Hallo nummer 3, die gepland staat voor september. Met de gyn is afgesproken dat er gelijk 2 clips opgaan dus voor mij is het klaar met de verassingen, ondanks dat ik ongelofelijk dankbaar ben voor mijn kadootjes. Maar zou wel willen meegeven, dat je nu moeilijker zwanger kan worden betekend niet dat het helemaal niet spontaan kan..
Heel veel succes met de behandeling!