clomid doet niet zijn werk

Hoi hoi

Nou ben dus afgelopen maandag naar de gynecoloog geweest voor een follikel meting.
De clomid 150 mg heeft dus niet zijn werk gedaan.
Ik baalde echt, er was niets veranderd er was geen enkel follikel gaan groeien.
Nu moet ik vrijdag weer terug komen en moest alvast een afspraak maken met mijn eigen gynecoloog.
Omdat ze dus denken dat de clomid bij mij niet aanslaat.
Kan dus pas 27 maart bij de gynecoloog terecht. Balen balen balen
Weet niet wat me nu te wachten staat, hebben jullie misschien een idee.
Ik heb dus nog steeds geen eisprong.

groetjes visje

Hoi Astrid

Ja daar heb ik inderdaad al meer over gehoord, maar het kan dus zo zijn dat die wel aanslaan.....
Ik hoop het dan echt.

Heb jij ervaring hiermee...

groetjes visje

Voordat ik moest beginnen met spuiten kreeg ik (na clomdid) tamoxifen. Ook een tablet. helaas werd ik resistent voor tamoixfen en moest ik gaan spuiten voor een ei-sprong. Ook bij het gebruik van dit hormoon (puregon) groeien mijn eitjes langzaam maar het werkt....pfffff......ik reageer heftig op dit spul en stuiter in het rond. Maar goed ieder mens is anders.

Succes ermee!

Dikke knuf
Sjan

Hoi

dank je wel voor je reactie. Fijn dat het bij jou dus nu wel zijn werk doet.
Maar de bijverschijnselen zijn minder fijn lijkt me.
Heb nou eigenlijk nergens last van met de clomid.
morgen nog een keer voor een echo, kijken of het echt niets heeft gedaan en tja daarna maar kijken wat de gynecoloog zegt.

groetjes visje

Hoi Visje,

Dit is mijn eerste ronde met Puregon. Bij de eerste echo dacht de gyn dat het goed ging maar sindsdien zijn ze niets gegroeid, en ook mijn baarmoederslijmvlies is niet dikker geworden...
Ben nu op dag 16 van het spuiten. de dosis is al verhoogd van 50 naar 75, en als het dinsdag niet beter is dan wordt het verhoogd naar 100.
Ik merk tot nu toe helemaal niets van de Puregon, heb echt geen bijwerkingen (gelukkig!). En ook het spuiten op zich stelt niets voor.

Groetjes Astrid

Hoi  Visje,

Ik las je berichtje over Clomid. Volgens mij ben ik ook resistent geworden (150 mg dag 3-7) en deze maand geen eisprong. Hoe is het afgelopen bij de gynacoloog? Klote dat dat altijd zolang duurt voor je er weer terecht kan he. 2 of 3 weken wachten op een afspraak is helemaal niets bijzonders. Ik hoop dat je nu een beter werkend medicijn hebt gahad. Sterkte

Kevertje

Terug
Bovenaan