Clomid eerste ronde mislukt??

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Eerste ronde clomid is inmiddels afgelopen. Vandaag (maandag) CD 12 en een controle of er eitjes groeide. Ze zag dat tot nu toe nog niks gebeurt is, maar ik moet vrijdag terugkomen (CD 16) om te zien of het wellicht nog komt. Iemand ervaring dat het pas later op gang komt? Had er rekening mee gehouden dat het ronde 1 sowieso nog niet zou lukken, maar nu baal ik toch! </p><p>Ik hoor graag ervaring verhalen! </p>

Hoi hoi, 
maat rot als het niet gelijk goed gaat... je wilt ze graag.
bij ons heeft het ook wel 3 rondes geduurd voordat het goed was afgesteld eerst te weinig toen teveel clomid en daarna nog een ronde cysten.
lange wachten werd wel beloond na 6 maanden iui de eerste ronde ivf gelijk raak. 
Hopelijk voor jou ook snel goed nieuws. Mocht je vragen hebben hoor ik het wel. 

Succes 

Heej,
Eerste ronde sloeg ook niet aan. Maand erop dosis verhoogd en werkte prima bij mij. Helaas geen zwangerschap nu over gestapt op spuiten i.v.m last van de bijwerkingen van de clomid.
Hopelijk slaat het snel aan.
Succes

Hai! 
Ik had in de eerste ronde clomid (50mg) een echo op dag 10 en dag 14, beide keren niks gegroeid. Toen moest ik terugkomen op dag 17 voor laatste check en dan zou de poging afgebroken worden door weer een menstruatie op te wekken. Echter, op dag 17 minimale groei van 12mm (moet minimaal maar 18mm). Op dag 20 wederom een echo en toen 20mm! 2 weken later een positieve zwangerschapstest in handen ;)
Voor veel vrouwen is 50mg te weinig, maar daar moeten ze wel mee beginnen ivm kans op overstimulatie bij teveel clomid. Geef nog niet op!
Succes! Xx

Terug
Bovenaan