Clomid en borstkanker...

Hallo meiden,

ik moet de 28e weer terug naar de gynaecoloog en waarschijnlijk krijg ik dan hormonen. Omdat ik zeer onregelmatig menstrueer (nu al 2 maanden niet...) en daardoor ws geen eisprong heb zei de assistente dat ik dan waarschijnlijk medicijnen krijg om de eisprong te regelen. Nu heeft mijn moeder een hormonale vorm van borstkanker gehad en wij weten niet wat voor een invloed deze (extra) hormonen op mij kunnen hebben (of mijn kans daardoor nog meer verhoogd is). Weet iemand hier iets van??
En kan je ook andere mediciijnen dan clomid voorgeschreven krijgen met hetzelfde doel? Ik lees namelijk veel over Clomid.
Hoe gaat het allemaal in zijn werk met Clomid?
Liefs, Cindy - 27 jaar.

Hoi,

De arts kan dit natuurlijk het beste vertellen maar ik weet dat het inderdaad niet zo goed is als je aanleg hebt voor hormoongevoelige kanker. (Guusje Nederhorst)
Ik zou het zeker voorleggen aan de arts want als jullie toch afhankelijk blijken te zijn van dit medicijn dan kunnen ze je extra goed in de gaten houden.
Ik hoop dat het niet nodig is.

Gr.Inge

Bedankt voor je reactie. Ik ga het zeker navragen, maar vind het ook wel eng allemaal. Nu vertellen mensen mij ook dat cystes kwaadaardige gezwellen kunnen worden enzo... En dat ze misschien wel verwijderd moeten worden...Bah.   Nou ik wacht eerst maar eens af wat de gyn zegt...

Liefs Cindy

Laat je vooral niet gek maken! Gewoon eerst aan de arts vragen. Verhalen worden naarmate ze vaker worden verteld steeds enger en erger. Echt niet naar luisteren hoor!
gr.Inge

Je hebt gelijk! Thanks! Ik wacht gewoon af wat de gynaecoloog allemaal te vertellen heeft... Wie weet krijg ik helemaal geen Clomid en maak ik me voor niks ongerust. Liefs Cin

Terug
Bovenaan