Clomid en echo's?

<p><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">Hallo dames,</span><br style="margin-top: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><br style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">Ik ben bezig met de 2e ronde clomid. Had op cyclus dag 10 een eitje van 11mm</span><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">, op dag 13 was het eitje gegroeid naar 16mm ma</span><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">ar in de andere eierstok zat er ineens ook een van 10.5mm. </span><br style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><br style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">Is het nu zo dat ze allebei gaan springen? En met hoeveel mm gaat zo'n eitje daadwerkelijk springen? Mag morgen weer terug v</span><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">oor een echo zit dan op dag 16, nog geen teken te bekennen van de eisprong, heb ook ovulatie testen gedaan die zijn allemaal zo negatief als het maar kan.</span></p>
 
Hallo,
Weet het niet zeker meer maar volgens mij springen ze tussen de 17 en 25 mm volgens mij 
Het kan dat er 2 springen, tweeiige tweelingen komen van 2 eitjes (soms ook meerlingen van 2 eitjes bijv eeneiige tweeling en nog 1 of 2x tweeiige tweeling)..
Het kan dus wel maar het is niet zo dat je 2 eitjes hebt en dus 2 springen.. je kan er soms wel 5 ofzo per eierstok hebben en die verschillen van grote.. het eitje wat het meest gerijpt is springt ook meestal want die heeft het meeste kans..
Ik kreeg ook clomid en vond dat ze het heel medisch benaderde (slik van ... tot... ,echo .. mm, volgende over ... dagen, echo ... mm wel/niet echo over ... dagen, bloedprikken ter controle van wel/niet springen ei etc.) Tot ik zei dat ik graag wat meer info wilde, ze legde alles duidelijk uit en er werd ook veel beter overlegd over aantal echo's en wanneer enzo..  dat is in ieder geval mijn ervaring..
Hoop dat ze jou ook wat meer duidelijkheid kunnen geven bij je volgende controle
Groetjes
 
Terug
Bovenaan