Clomid en haaruitval

A

Anoniem

Guest

Kan iemand mij misschien vertellen of ik door het gebruik van Clomid aaruitval kan krijgen. Ik verloor altijd wel haren hoor, maar dit is echt niet normaal meer. Normaal was het alleen sóchtends met kammen of als ik mijn haar ging wassen, maar nu ook als ik mijn handen door mijn haar haal. Vind  het echt zo erg dat ik er wel om kan huilen. Mijn haar is echt heel belangrijk voor me, klinkt misschien wel raar, maar het is echt zo. Hoop dan ook niet dat het door de clomid kom, want dan stop ik er echt mee en probeer ik het zonder om zwanger te worden. Hopelijk heeft iemand een antwoord op mijn vraag. Alvast bedankt!!

Liefs Patricia
ronde 11, 2de kindje, 1ste kindje na 18 mnd (zonder clomid)

Hoi Patricia

Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat ik het wel in de bijsluiter zag staan,  onder kopje  mogelijke   bijwerkingen, anders moet je even bellen met de apotheek of de gyn.

Ik heb het even voor je opgezocht op internet:

Bijwerkingen:

Regelmatig: opvliegers, maag/darmklachten (pijn, opgeblazen gevoel), stoornissen in het gezichtsvermogen (bijvoorbeeld wazig zien, kleurvlekken zien en lichtflikkeringen).
Soms: misselijkheid en braken, nervositeit, neerslachtigheid, vermoeidheid, een draaierig gevoel in het hoofd, slapeloosheid, hoofdpijn, pijnlijke borsten, overmatige menstruatie, gewichtstoename, huiduitslag, vaker moeten plassen en haaruitval.

Ik zou als ik jou was toch even kontact opnemen met diegene die het heeft voorgeschreven.
Suucces ermee

Goetjes Kyra

PS ik heb zelf altijd een draaierig gevoel en hoofdpijn, verder niks

Hoi Hoi!!

Ik heb ok altijd clomid gebruikt, ben nu 25 wkn zwanger... Maar ik heb daar geen last van gehad. Wel opvliegers en warm maar geen haaruitval.

Maar ik heb er nu ook heel erg last van, is het ook nu niet weer de tijd van het jaar hiervoor!

Ik weet het ook niet maar misschien een idee om ff op te zoeken!

Groetjes Patricia

hoi hoi,

Bedankt voor de reacties, ik ga inderdaad maar is ff bellen met mijn gyn. Heb namelijk ook laast van wazig zien, dacht eigenlijk dat dat kwam omdat ik mijn bril niet gebruik. Hopelijk heeft mijn gyn een oplossing.

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan