clomid en ivf

gadver damme

wat is het toch allemaal rommelig in mijn hoofd
nadat we hoorden dat we alleen een kind van 6 konden adopteren hebben we besloten toch proberen zelf zwanger te worden.
nu zit ik al een half jaar aan de clomid en ben het spuigzat, ik mag nu nog 2 maanden gebruiken en dan gaan we ivf doen waar we al voor ingeschreven staan.

ik heb echter nu het gevoel dat ik vanaf 28 juni zwanger ben.
harde borsten pijnlijke tepels moe en veel moeten plassen. echter kan ik pas de 17 e een test doen... en dit is gewoon het moeilijkste van alles...

ben ik wel of niet zwanger

bahhhhh ik vind wachten echt vervelend worden...

kus

nou heheheheh,, vandaag eindelijk naar het ziekenhuis geweest bloed laten prikken en morgen hoor ik of ik zwanger ben.
het zal wel weer niet.. want al met al snap ik niets meer van die clomid pillen van mijn cycles en van mijn eisprong wanneer ik het beste gemeenschap kan hebben ik heb geen idee meer...

ik wordt er helemaal stapel gek van nu....

sorry voor mijn negatieviteid maar wordt langzaam gek,

Ik snap je helemaal! Heb ik precies hetzelfde gehad en toen heb ik een ander medicijn geeist en toen kreeg ik Puregon..... Maar omdat puregon zo´n duur medicijn is, zijn ze er niet zo happig op om dat voor te schrijven. Maar het is jouw lichaam, dus ik zou er ook zeker wat van zeggen. Ik vind die Clomid ook echt TROEP!

Heel veel sterkte meis...

Terug
Bovenaan