A
Anoniem
Guest
<p>Hallo dames,</p><p>Ik ben in 2018 spontaan zwanger geweest maar moest helaas met 16+2 bevallen van een kindje zonder nierfunctie. Daarna de diagnose PCOS gekregen en afgelopen zomer voor het eerst een ronde met Clomid 50mg. Ik was toen meteen zwanger maar dit werd helaas een vroege miskraam.</p><p>Nu ben ik voor de derde ronde met Clomid bezig, dus twee rondes op rij. Vorige keer had ik volgens mijn Progesteron gehalte een mooie eisprong. Ik heb voor de zekerheid toch ovulatietesten van Clearblue gebruikt. Nu was deze gisterenochtend negatief, gisteren avond positief en vanmiddag weer negatief. Het lijkt er dus op dat ik een korte LH piek heb. Ik voel me dit keer ook echt arelaxed. Dit viel de vorige twee keren echt mee. Heb hoofdpijn, last van duizeligheid en vermoeidheid en de hele dag buikpijn. Gemeenschap doet ook zeer. Hahaha en dan nog maar te zwijgen over mijn labiliteit.</p><p>Anyways, nu ben ik ineens gigantisch aan het twijfelen wanneer ik gemeenschap moet hebben. Gisteren seks gehad en eigenlijk stond morgen op de planning. Zouden jullie wachten tot morgen of vandaag nog een ronde doen?</p><p>Wat een lang verhaal he, voor een uiteindelijk best concrete vraag, haha. Ik hoop dat jullie met mij mee willen denken. </p><p>Bedankt vast voor het mee denken en liefs. </p><p> </p>