clomid-gebruik

Hoi Joan,M e.a.
Ik had me niet beseft dat er zoveel risico's aan zitten. Had het doosje gelezen en dacht, proberen maar. Voor 13 euro (zelf betaald; dus Anoniem; maak je geen zorgen over je premie)
Misschien dat ik dan toch aan het einde van de maand maar naar de dokter ga. Maar dat is zo'n ouderwets iemand, moeilijk om ermee voor de dag te komen. Als ik zwanger blijk, wat ik niet verwacht, omdat ik toch nog geen goede hormoonspiegel had, dan moet ik het misschien toch maar zeggen. Anders doe ik dat waarschijnlijk niet en vertel gewoon, dat ik gestopt ben met de pil en niet ongesteld word. De pillen heb ik trouwens 'savonds na het eten ingenomen met wat water. Hopelijk heb ik niet te veel schade aangericht; ben nu wel bang na jullie boodschappen. Dinsdag was de laatste v.d. 5.
Ben bang, meiden...

Hoi Aagje,

Ik kan mij jouw angst wel voorstellen en ook dat je nu spijt hebt. Ik zou het toch proberen van mij af te zetten en na je ha te gaan en je verhaal te doen! Je ha is daar tenslotte voor en misschien valt het allemaal best mee! Je kunt het toch niet meer terugdraaien, dus kun je nu beter proberen een volgende stap te zetten..

Suc6 liefs moi xxx

Hoop voor je dat je er geen schade mee hebt aangericht...

Ik zou toch maar naar je huisarts gaan. In eerste instantie hoef je natuurlijk niets te zeggen over je Clomid, maar mocht je het spul voorgeschreven krijgen dan zou ik het toch maar even melden.

Ik ben zelf ook als de dood voor de arts en gyn en ga er liever niet naartoe, maar je moet maar zo denken, hij/zij heeft waarschijnlijk al 100-den vrouwen gezien en dit is voor hem/haar de normaalste zaak van de wereld.

Sterkte ermee!

O ja, sorry van dat geneuzel over stijgende ziekenfondspremies. Jij hebt het dan wel zelf betaald, maar niet iedereen is als jij, of, jij bent niet zoals heel veel mensen.

Terug
Bovenaan