Clomid gebruikers?

Hallo meiden,

Ik ben een moeder van 29 jaar met een zoon vann 3,5 en inmiddels bezig voor de tweede. Deze maand ga ik voor het eerst weer clomid gebruiken omdat ik het pco syndroom heb. Zijn er meer vrouwen die clomid gebruiken en wat zijn bij jullie de resultaten? Ik moet 6 okt. voor een follikelmeting naar de fertelititeitsarts.

Groetjes,
naomi

Hi Naomi
Ik gebruik Clomid. Heb ook PCO
Eerste keer Clomid vooraf gegaan door een kuurtje provera om menstruatie op te wekken. Eerste keer was ik gelijk zwanger helaas heeft deze zwangerschap geen stand gehouden. Nu wacht ik   1e menstruatie na miskraam af en als deze niet spontaan komt start ik weer met provera gevolgd door Clomid.
Doei San

Hoi Naomi,

Ik gebruik ook clomid voor m'n IUI behandelng, de 1e IUI was zonder clomid en de 2e en nu de 3e met clomid. Ik heb al een dochter van bijna 3 en daarvan ben ik "gewoon" zwanger geworden, zonder hormonen en zonder behandelingen, daarvoor en daarna ook een keer alleen was dat een miskraam. Inmiddels zijn wij al weer bijna 2 jaar bezig voor een 2e wondertje, maar helaas tot nu toe zonder resultaat. A.s. vrijdag 3e IUI....

Succes.

Groetjes Wijstje

Hoi ik ben 36 jaar, bijna 37. In 2006 heb ik een miskraam gehad met 8 weken. Was een spontane zwangerschap. Daarna nog een paar keer ongesteld geworden, maar toen niets meer. Eerst gedacht aan een nieuwe zwangerschap natuurlijk, maar helaas. In juli doorverwezen naar gyn en eerst provera moeten slikken om een bloeding te krijgen wat ook lukte. Daarna moest ik clomid 50mg slikken. Er was wel een follikel te zien, maar die groeide erg langzaam. Wel kreeg ik spontaan een menstruatie. Toen moest ik 100mg clomid slikken en daar reageerde ik zeer goed op, want ik werd zwanger! In de tweede ronde al. Onze dochter is nu bijna 4maanden. Snap je toch niet wat zo'n tabletje kan doen'. Ik wensje net zoveel succes. Groetjes.

Hoi hoi,

Ik ben oktober 2007 gestopt met de pil. Ik ben naar 8maanden naar de huisarts gegaan en toen meteen een doorverwijzing naar het ziekenhuis.
Ik heb ook pco en heb van mezelf een zeer onregelmatige menstruatie, om de drie maanden of zoiets.
Ik kreeg een kuur provera en ook 50mg clomid, deze hebben niks gedaan.
Ik heb nu voor de tweede keer provera geslikt om de menstruatie weer op te wekken en heb 100mg clomid gekregen voor de eisprong op te wekken.
Ik moet deze nog twee dagen innemen. Ik zit vandaag op cyclusdag; 7.
Ben benieuwd, hoop dat de clomid nu wel aanslaat, omdat het meer mg is, hoop het zo1

Liefs van Patries.

ps: Hoe gaat het nu met iedereen?
Hebben jullie ook wel eens zoiets van, en wat nu als de clomid zijn werk niet doet??

Hoi,

Ik heb net mijn zesde clomidkuyur achter de rug. Clomid zorgde echt voor meer groei van follikels en ik werd ineens veel regelmatiger en had een goede eisprong (bleek uit bloedtesten). Helaas echter nog niet zwanger. Moet nu afwachten of ik weer ongi wordt en dan terug naar Gyn. Ze hebben mij verteld dat ik 6 rondes met clomid moest proberen an anders weer terug moest komen. Ze hebben wel vaker gecontroleerd en het deed z'n werk maar ja ben er niet zwanger mee geworden.

Ik moet zeggen dat ik weinig bijwerkingen van de clomid heb gehadn. Ik heb ook geen idee wat nu het vervolg voor mij gaat zijn maar ja dat zien we wel.

Hoop voor jullie dat het wek gaat lukken. Ik ken 2 mensen bij wie het vrij snel na het starten met clomid wel is gelukt!!!

gr. Robin

Hallo,

Ik wil graag zwanger worden van nummer 3. Ik heb  2 kindjes van bijna 7,5 en van 2,5. Bij beide kinderen ben ik spontaan zwanger geraakt, bij de oudste zelfs door de pil heen. De tweede zwangerschap heeft wel een poos geduurd, 2,5 jaar. Maar spontaan gegaan.
Nu had ik, bij wijze van, al na  6 weken al weer zwanger kunnen zijn, ik heb nooit anticonceptie gebruikt, na de geboorte van de jongste.
Nu ben ik toch maar naar de gyn. geweest en die heeft mij een kuur Provera en Clomid gegeven. Ik ben nu 2 dagen met de Provera bezig, ik hoop dat het meteen lukt, ik ben sinds december maar 2 keer ongi geweest. Erg frustrerend, want ik heb de afgelopen 10 maanden zo veel testen gedaan, dat je er bijna een huis van kan bouwen.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes en sterkte.
Ik hoop dat we volgende maand allemaal kunnen melden dat we zwanger zijn.
Liefs Nicole

Hallo,

Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest en een inwendige echo gehad.
Er zit een eitje van 20mm, dus als het goed is gaat deze springen of is al gesprongen.
Ik moet 27 oktober bloed prikken om te kijken of deze inderdaad gesprongen is en 28 oktober telefonisch daarvan de uitslag.
Ben zo benieuwd, want heb wel een positief gevoel erover!!
100mg clomid en die heb ik dan voor een recept voor 6 keer gekregen, moet ik mee doorgaan als de eisprong inderdaad is geweest.
Wie weet, deze aankomende dagen flink klussen en dan weer in de wachtperiode!!

Iedereen succes!

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan