Clomid - geen eisprong???

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo meiden,</p><p>Graag jullie ervaringen.<br />Ik heb mijn eerste ronde clomid geslikt. Ik zou rond 3-4 juli mijn eisprong hebben gehad. Nu ben ik vandaag nog niet ongesteld geworden, maar heb ook een negatieve test in handen. Ik moet donderdag terug naar de poli om te kijken hoe of wat.<br /><br />Is er iemand die dit herkent / ook heeft gehad? Wat was bij jullie het vervolg?? Ik hoor het graag!!</p><p>Liefs,</p>

Hebben ze bloed geprikt om te kijken of je een eisprong gehad hebt? Dat deden ze bij mij altijd.
Verder kan het langer duren voordat je genoeg hormonen hebt voor een positieve test. Of duurt je cyclus misschien toch langer dan je denkt. Probeer donderdag af te wachten en het los te laten. Al is het veel makkelijker gezegd dan gedaan, ik worstel er elke maand weer mee.

Hebben ze je niet gevolgd met echo's? Ik heb net mijn eerste ronde Clomid erop zitten. Veel last gehad van de bijwerkingen. Moest op de 3e dag van de menstruatie beginnen, op de 10e dag een echo (3 eitjes te zien), 13e dag weer een echo (nog steeds eitjes nog geen eisprong) en daarna moest ik weer komen na het weekend op dag 17 (toen was er een eisprong geweest). Afgelopen maandag moest ik bloed prikken voor mijn hormoonwaardes en daar krijg ik morgen de uitslag van. Dus bij mij hebben ze het echt gevolgd.

Terug
Bovenaan