<p>Hi allemaal, </p><p>na inmiddels bijna 3 jaar zijn wij nog steeds bezig met onze kinderwens. Helaas tot op heden nog geen enkel resultaat, zelfs geen “mislukte” zwangerschap. <br /><br /></p><p>inmiddels na de clomid en gonal f injecties nu eindelijk een HSG onderzoek gehad. Ik vond dit onderzoek erg mee vallen, maar zou het niet graag nog eens doen haha. Gelukkig kwam daar uit dat alles goed was en het er prima uit zag. Wij zijn nu in onze laatste ronde gonal f/Pregnyl op de “normale” manier. De eerste na het HSG onderzoek. Lukt het deze ronde niet, dan wordt het IUI of IVF hierover moeten we nog met de arts spreken. <br /><br /></p><p>laatste echo was positief. Eindelijk snel resultaat, eitjes rijp na zo’n 15 dagen terwijl dit ervoor zeker 25 a 30 dagen kosten en het verhogen ook niet echt doorslag gaf. Mijn bms was ook goed 7,5 dus voor mij ook zeker positief. “Helaas” waren er drie eitjes gegroeid, dus het was nog even spannend of we door mochten gaan. Uiteindelijk 2 die rijp waren en de derde op zo’n 14,8mm , we hebben de poging mogen wagen van de arts. Nu nog 10 dagen wachten voor ik mag testen. ?? Spannend! <br /><br /></p><p>ben benieuwd hoe het met jullie gaat, en hoelang jullie er over gedaan hebben of dat het überhaupt gelukt is. <br /><br /></p><p>liefs x </p>