Clomid - Pregnyl! HELP

<p>dames</p><p>Wij zijn al 1,5 jaar bezig voor een kindje.</p><p>Deze cyclus moest ik op dag 5 met Clomid 50gram beginnen voor 5 dagen. Op dag 14 moest'k naar de gyneacoloog om te kijken naar de eicellen. Die dag heb'k nog een spuit Pregnyl gekregen.</p><p>Nu 4 dagen na die spuit ben ik enorme pijn aan mijn borsten beginnen krijgen en dit wordt steeds erger.. Woensdag een testje gedaan dus alle Pregnyl is uit mijn lichaam, maar de rugpijn en pijnlijke borsten blijven aanhouden.. Vanmorgen een testje gedaan en negatief, maar van waar komen die kwaaltjes dan :(  ( ben nu 4 dagen voor nod)</p>

Ha! 

Verschrikkelijk hè die dagen afwachten! 
Ik gebruik ovitrelle, volgensmij komt dat overeen met pregnyl. Naarmate de dagen verstrijken worden bij mij de "zwangerschapssymptomen" ook steeds erger, maar tot nu toe helaas niet zwanger geweest. Ben dus bang dat je echt gewoon moet afwachten en dat die kwaaltjes dus misschien toch nog van de medicatie kunnen komen? 

Heel veel sterkte iig! Hopelijk is het heeeel snel woensdag! 

Hier hetzelfde! Ook Clomid samen met Pregnyl en ik merk echt meer last van kwaaltjes te hebben dan zonder de Clomid en alleen Pregnyl. Nu is het 4 dagen na de iui en ik ben heel erg moe, slaap verschrikkelijk slecht (word steeds wakker en heel warm) en pijn in de onderbuik. Tuurlijk was mijn eerste gedachte: oh! Zou ik nu al wat voelen?! Of is er iets ergs aan de hand? Maar als ik er nu logisch over nadenk: die hormonen doen gewoon heel veel en blijven toch ook lang in het lichaam. Dus tja er rest niets meer dan wachten wachten wachten :(

Terug
Bovenaan