Clomid, pregnyl, onzekerheid en grote wens

Fem Tulpje

New member
<p style="text-align: left;">Hé allemaal,</p>
<p style="text-align: left;">Na lang wikken en wegen de stap genomen om lot genoten op te zoeken. Vandaag na week overtijd te horen gekregen dat de derde rond clomid en pregnyl niets hebben uitgehaald.  Er is niks gebeurd. Wat een verdriet en teleurstelling. We zijn al zo lang bezig,  vriend is prima in orde.  Bij mij gebeurd er zonder kunstmatige hormonen niks en ben pas 30 dat voelt verschrikkelijk. Maar goed nu drie rondes gehad. En nu dus weer opnieuw starten met primolut om menstruatie op te wekken en weer van voor af aan.  En dat terwijl ik al 10 jaar moeder wil worden.  Soms ga ik klein beetje kapot van binnen.  Wie kan me hart onder de riem steken en heeft nog tips.  Liefs fem</p>
 
Hi Fem,

Ik zou willen dat ik je een hart onder de riem kan steken maar dat kan ik helaas niet. Maar ik zit wel een beetje in hetzelfde schuitje. Vorig jaar juni gestopt met de pil en merkte al snel dat mijn menstruatie niet op gang kwam. Uiteindelijk diagnose pcos gekregen en toen met primolut menstruatie opgewekt. Zit nu in de eerste ronde Clomid op dag 30. Heb geprobeerd met de testen een eisprong op te sporen maar heb deze niet gevonden. Testen gaven alleen aan dat ik in mijn vruchtbare periode zat maar vonden geen piek. Heb echt het gevoel dat ik ook geen eisprong heb gehad. Dus als ik volgende week nog niet ongesteld ben dan weer opnieuw aan de primolut. Je word er echt een beetje naar van. Vorig jaar toen ik met de pil stopte had ik niet het idee dat ik in dit hele circus terecht zou komen. Ik ben ook nog jong maar heb wel eens het gevoel van gaat het ooit nog lukken?

Liefs
 
Terug
Bovenaan