clomid slaat wederom niet aan denk ik.....

Hoi meiden,

Hier weer ff een update van moi..gister naar The Lion King geweest en dit was super...echt een aanrader hoor!

Vandaag cd 21 en nog altijd een lage temp, dus volgens mij ook met 100 mg geen ei te bekennen...vrijdag bloed prikken en maandag moet ik naar de gyn voor de uitslag en waarschijnlijk een receptje voor een verhoogde dosis 150 mg...dit is ook meteen het max wat je kan krijgen en daar gaan we door voor injecties met pregnyl....jeempie, nooit verwacht dat het zover zou komen! Ik probeer positief te blijven en over het algemeen lukt het ook wel, maar je hebt van die dagen....

Meiden, iedereen heel veel succes

Liefs, moi xxxx

Lieve Moi,

Lastig hè al dat gedoe. Kan het niet zo zijn dat het toch is aangeslagen?

Even afwachten maar wat de gyn zegt.

Van tevoren heb je de hoop dat je op een natuurlijke manier snel zwanger kan raken. Maar als het dan allemaal niet lijkt te vlotten....

Sommige mensen moeten gewoon te veel doorstaan voordat ze eindelijk een eigen hummeltje in de armen kunnen houden. Maar misschien dat het bij ons op een ander vlak weer voor de wind gaat!!

Houd hoop en moed Moi!

Liefs,
Anne

Hoi Moi,

Meid de moed niet laten zakken hoor!!!
Het komt zeker goed met je daar heb ik wel volle vertrouwen in!!.

Misschien moet je ook een ovulatie testen aanschaffen. Dat getemp lijk me ook echt frustrerend soms. Als de temp smorgens al laag is begin je de hele dan al met een depri gevoel en je kunt er toch ook nog niet eens volledig op vertrouwen? (tenminste dat gevoel krijg ik bij tempen).

Ik hoop in iedergeval dat de gyn van je dit keer goed nieuws te vertellen heeft. Die eitjes van jou moeten maar een wakker geschud worden. Ik heb toen monnikspeper gekocht bij babby brabbel en ik heb het een maandje gebruikt en ik was gelijk zwanger!!! Helaas is dat niet goed gegaan maar ik heb wel het idee dat dat "goedje" mij heeft geholpen mijn hormonen op regelmaat te krijgen. Dus wie weet......

Ik ga op vakantie morgen dus ik kan niet kijken hoe het maandag verlopen is. Ik hoop in iedergeval dat het goed nieuws is en dat die eitjes van jou eindelijk uit hun winterslaap komen!!

Ik ga voor je duimen meid!!!

Heel veel liefs
Bibi

Hoi Moi,

Meid wat een vervelend nieuws. Hoop dat je ei gewoon een beetje laat is deze keer, kan natuurlijk altijd nog he, maar wel om depri van te worden he.

Mag jij niet gelijk hormonen spuiten van je gyn? Ik heb gehoord dat ze daar betere resultaten mee behalen, ei sprint beter en sneller, en dat je veel minder last hebt van bijwerkingen!
Misschien een idee, als is het natuurlijk ook niet aanlokkelijk om jezelf met naalden te gaan prikken!

Meid, ik hoop zo op positief nieuws voor je en dat je gauw zwanger wordt.
Eigenlijk moeten we allemaal een 2005 mamma worden!

Veel sterkte en hou ons op de hoogte,
Liefs,
Joan

Lieve meiden,

Bibi hoe gaat het nu met je meid? Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en weer met volle vertrouwen verder kunt gaan! Maar zo te lezen gaat dat goed komen knap hoor!!

Ovulatietesten werken niet, omdat ik natuurlijk geen eisprong heb....dus tempen is een goed alternatief om enig zicht op het resultaat te houden...ik hoef in principe niet te tempen, maar doe dit meer voor mijzelf omdat ik anders bang ben dat ik mij alweer van alles in mijn hoofd haal, en zo blijf ik met beide benen op de grond....maar maandag weet ik het zeker!!

Jij een hele fijne vakantie!! Geniet ervan en ik hoop dat het voor jullie snel weer raak is!!

Liefs moi xxxxx

hoi moi,
ik had deze cyclus ook pas mn tempverhoging op dag 21, vrij laat voor me. (en iets van 2 dagen na mn ei denk ik) misschien is t een langzame, warme maand....
nou, dat hopen we dan maar. en anders nog de kans met 150...maar daar moet je nog maar niet van uit gaan he? heb je van meer mg's nou ook hormonaal meer last of valt dat mee?
heel veel succes, lis

Hoi Lis,

Nee, ik heb er deze x helemaal geen last van gehad volgens mij...gelukkig maar! Met 50 mg was ik erg somber en chagarijnig, dus ik hield mijn hart al vast (mijn vriend ook)! Maar toen zat ik ook ff niet zo lekker in mijn vel!! Ik heb zelf de hoop voor deze ronde opgegeven, maar begin straks weer vol goede moed aan de volgende!!!

Jij heel veel succes he morgen!!

Liefs moi xxxxx

Terug
Bovenaan