Clomid vraagje

Hallo allemaal,

Vandaag weer bij de gyn. geweest en die heeft na allerlei onderzoeken bij mij het pco syndroom geconstateerd. Gelukkig mag ik gelijk over over Clomid, maar nou had ik een vraagje. Hoelang duurt je cyclus bij gebruik van Clomid? Is dit gewoon de "standaard" 28 dagen of wordt de cyclus weer net zo onregelmatig als dat ik hiervoor had? Ik bedoel dus eigenlijk te vragen wanneer ik weet wanneer ik overtijd ben en eventueel kan gaan testen.
Ik hoop dat jullie voor mij een antwoord heeft...alvast bedankt meiden!

Groetjes,
Christy.
 
hoi,

clomid bepaald niet de duur van je cyclus, als ik een te lange cyclus had moest ik primolut slikken om een bloeding op te wekken alvorens ik aan een nieuwe cyclus met clomid kon beginnen, ben je normaal onregelmatig? dat blijft dus gewoon zo, ben je regelmatig dan veranderd er ook niks, helaas heeft clomid bij mij niet geholpen ondanks jarenlang gebruik in hoge doses, maar ik ben uiteindelijk op de natuurlijke manier zwanger geworden, veel succes, groeten sandra
 
Hallo,

Bij mij werd ook pco geconstateerd en ik ben bij de tweede clomid cyclus zwanger geworden. Wat ik me van mijn eerste clomid cyclus kan herinneren is dat ik wel na 28-30 dagen ongesteld werd. De gyn had tegen mij gezegd dat als ik na 35 dagen nog niet ongesteld was, dat ik contact moest opnemen (ik heb eerst een test gedaan voordat ik de gyn belde). Voor zover ik weet is het de bedoeling dat je met Clomid een "normale" cyclus moet krijgen.

Succes
Steffie (27 wkn)
 
Terug
Bovenaan