clomid weer achter mijn kiezen

Hi allemaal,

Nou, vandaag mijn laatste 2 clomidjes weer geslikt.....
Hopelijk doet het weer goed zijn werk en groeit er 1 of 2 eitje(s)!!!

Dinsdag moeten we weer naar het ziekenhuis en dan weet ik of er weer iets gaande is.
I hope so!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan ook maar ff met de gyn overleggen over dat gezeur met de verzekering....
(heb mijn afspraak express op dag 9 gezet, omdat mijn gyn er dag 10 en 11 niet is...en ik wil zo graag mijn eigen gyn.)

Ik ga nu lekker op de bank en flink broeden dat er maar weer iets mag groeien in mijn buikje.

Tot snel
liefs,
mama Peet

He meis,

Zo je hebt ze weer achter de kiezen??!! Gelukkig is het zo weer dinsdag, ik zal flink voor je duimen, dat er maar 2 mooie eitjes mogen groeien!!!
Ik moet vrijdag voor echo, gaan ze kijken of alles weer schoon is en of er al een nieuw eitje groeit. Dan die maandag erna heb ik afspraak met mijn eigen gyn, waarin we gaan bespreken hoe we nu verder gaan en of ze de oorzaak van de miskramen kunnen achterhalen.

Ik ga ook ff op de bank hangen, spreek je snel weer...
xx Mickey

Lieve Peet en Mick,
Wat een spannende tijden alweer voor jullie....
Nou Peet, ik hoop dat je dinsdag een geweldige uitslag krijgt en dat je 2!! eitjes hebt
Zo'n afspraak met je eigen gyn. is trouwens wel zo prettig...
En Mick, ik hoop van harte dat ook jij een goede uitslag hebt vrijdag en dat alles schoon is en er weer een nieuw eitje groeit.
Over je afspraak bij je eigen gyn. op maandag reageer ik even op je aparte topic
Meiden , VEEL SUCCES en hou ons op de hoogte !!

Ik leef met jullie mee

Liefs, Jo

Hoi Peet

Fijn dat je die pillen ook weer gehad hebt. Ik hoop dat er een eitje aan het groeien is.
Wat een gek***t met de verzekering hè. Ik hoop dat het ziekenhuis er wat aan kan veranderen. Bij mijn verzekering is per 1 april weer van alles veranderd en hoef ik voor de normale hormoonbehandelingen (dus vanaf 3 en 4 sterren) geen machteging meer aan te vragen.
Heb je een lekker weekend gehad?

Liefs

Lydia

Lieve mama Peet,

hopelijk werkt de clomid goed deze maand!

enige wat ik je mee kan geven is dat ik echt voor jullie hoop dat het nu eens de goede kant op mag gaan, het heeft lang genoeg geduurt toch?

ik hoop voor je dat het gedoe met de verzekering ook snel achter de rug is.

Succes de komende dagen en ik denk aan je

Sylvia

Hoi mama Peet,

Nu maar hopen dat je mooie eitjes hebt! Het blijft spannend he? Heel veel succes dinsdag! Hoe laat mag je? Ik mag morgen ook weer, inwendige echo en pregnyl. En als alles goed is, dan donderdag mijn eerste IUI. Ik vind het vreselijk spannend!

Sterkte en tot gauw!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan