<p>Hallo dames, </p><p>even kort voorstellen. Mijn vriend(33) en ik (24). Zijn in juli 2018 begonnen aan onze kinderwens. De pil eruit na ongeveer 8 jaar geslikt te hebben. </p><p>Een jaar verder nog niet zwanger en naar de gynaecoloog gestapt. Heb zelf een onregelmatige cyclus van 31 dagen tot 38 er is geen pijl om te trekken is hij de ene maand netjes kan die de maand erna weer hoger zijn.</p><p>vorige maand heb ik een hsg gehad... erg pijnlijk en er waren geen gekke dingen te zien. Gynaecoloog aangeraden om aan clomid te beginnen.. dit wilde ik eerst niet omdat ik nog op vakantie ging en mijn hsg wilde afwachten om niet onnodig hormonen te slikken.</p><p>vandaag weer een afspraak gehad om te kijken hoe mijn eierstokken en baarmoeder eruit ziet en mag vandaag gaan beginnen met 50mg clomid. <br />volgende week terug komen voor een echo.</p><p> </p><p>ik vind het erg spannen en ben beneiuwd naar ervaringen.</p><p>heeft de clomid iets bij je gedaan ondanks dat je eitjes zelf groeien.. en ben je hierdoor snel zwanger geraakt? En eventueel overstimulatie??</p><p> </p><p>dankjwel alvast dames </p>