<p>Lieve dames,</p><p>Sinds ik gestopt ben met de pil, heb ik maandenlang geen duidelijke cyclus gehad. Ik had iedere maand wel een LH-piek, maar verloog vrij veel bruin/bloed van 1DPO tot .... tja, het op een gegeven moment stopte. Onderzoek bij de gyn wees duidelijk uit dat ik geen pcos had (wat we eigenlijk wel hadden verwacht), maar duidelijk was dat de boel zo ontregeld was dat er wel iets moest gebeuren. We zouden in maart een behandelplan opstellen en starten met eventuele behandelingen, maar dat ging niet door (Corona, grrrr..) en kregen we een verplichte pauze van 3 maanden. In die periode is er wel een keer op progesteron geprikt, en die waarde was goed. Volgens de arts blijkt daaruit dat ik wél een eisprong heb, dus het blijft een raadsel waarom ik bloed tijdens de luteale fase. Om te checken of het iets helpt, zijn we afgelopen donderdag begonnen met Clomid 50mg. Ik vind het ontzettend spannend, omdat mijn laatste echo dateert van eind januari en ik géén idee heb wat de effecten van Clomid zijn bij dames zonder PCOS. Zijn hier lieve dames die hun ervaringen met mij willen delen? </p><p> </p><p>Liefs, Ina</p>