Hoi, ik ben een 26 jarige meid die ook heel graag zwanger wil worden, maar helaas heb ik geen eisprong. Ik ben in september vorig jaar met de pil gestopt en daarna niet weer ongesteld geworden. Daaropvolgend een doorverwijzing naar de gyneacoloog geweest en deze bevestigde dat ik teveel mannelijk hormoon heb waardoor ik geen eisprong heb. Ik heb 10 dagen provera geslikt en hierna werd ik ongi. De derde dag ben ik beginnen met de eerste fase van chlomid, 1 keer 50mg op de derde dag van de ongesteldheid. Na 5 dagen te hebben geslikt op de tiende dag naar het zkh... Spannend dus, maar helaas reageerde ik niet op de chlomid. Die week erop nog een keer naar de gyn, maar nog steeds niets... Ik ben nu in de tweede fase, weer 10 dagen provera geslikt en nu weer 5 dagen chlomid gehad, alleen nu 2x 50mg per dag. Maandag moet ik weer naar de gyn.. Heel spannend dus. Ik heb al veel positieve verhalen gelezen op forums over chlomid, dus ik heb alle hoop op een goede afloop. Ik wilde dit gewoon wel even even kwijt en ik wens iedereen die graag zwanger wil worden heel veel succes!!