Clomid

Hallo,
Zijn hier nog meer meiden die clomid hebben geslikt?? Ik heb het gevoel dat ik op dag 13 mijn eisprong heb gehad maar op internet lees ik dat vaak de eisprong op de 17-19 dag komt. Ik heb clomid moeten slikken op dag 3 tot 8.
Ik durf namelijk nog niet te testen om een teleurstelling weer te voorkomen. Maar van die onzekerheid word je nou ook niet echt vrolijk. Ik heb wel pijn in mijn borsten maar niet aan mijn tepels aleen mijn klieren en ze zijn ook echt wel wat groter. En ontzettend moe. Maar ja je lichaam kan je ook lekker in de maling nemen dus ik hoop maar niet te veel. Ik heb ook ontzettende last van witte afscheiding iets wat ik normaal niet heb. kan dat ook door de clomid komen???
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groetjes Miriam

Beste Miriam, ik zie dat je nog geen reacties hebt gekregen. Gelukkig ben ik nu 36 weken zwanger van mijn eerste kindje via IVF. In het begin heb ik ook clomid moeten slikken. Door die hormonen kan je lichaam behoorlijk van slag raken en je toch nog niet zwanger zijn. Wat ieder geval goed helpt om de eisprong te bepalen is om clearplan te gebruiken. Dit heeft bij mij geresulteerd dat het dus elke maand een andere dag is, maar je hebt dan wel voor jezelf een houvast en bent minder onzeker. Je kan dit ook meenemen naar de arts om dit aan te geven. In mijn geval hebben ze het pas aangegeven na anderhalf jaar en het stomme meten elke ochtend waar je op den duur ook gek van wordt. Het enige nadeel is de prijs. Ik heb ook last gehad van opgezette borsten maar was dan elke keer niet zwanger. Van afscheiding heb ik geen last gehad. Heel veel succes.
groetjes Tanja
p.s. als je in de 'molen' terecht komt en je wil graag zwanger worden, geef dit aan want je wordt lang aan het lijntje gehouden.

Ik heb ook clomid geslikt; kreeg een eisprong op de 14 e dag. Nu ben ik al 8 dagen overtijd. Inmiddels een test gedaan, maar door clomid kan het zijn dat de test pas in week 6 werkt. Je maakt minder snel hcg aan (schijnt!) Ik heb wel pijnlijke borsten en voel me opgeblazen. Ook nog steeds 37.2c! Het moet dus goed komen. Anders een flinke teleurstelling na 8 dagen.
Groeten en veeel succes Aagje.

Terug
Bovenaan