Clomid

Hallo dames,

Ik loop onder behandeling van gyn, krijg namelijk geen eisprong. Ben nu aan tweede behandeling Clomid begonnen. Zijn er meiden met ervaring ?

Ik lees het graag

Groetjes, poepie
 
Hoi,

ik ben ook met mijn tweede cyclus met clomid bezig. Ik kreeg wel een eisprong maar pas heel laat en krijg dus clomid om mijn cyclus wat meer op orde te krijgen. Het werkt bij mij goed, laatste cyclus was 30 (netjes dus) en toen was er 1 ei gesprongen. Deze (tweede) cyclus had ik 2 goede eitjes en nog een paar kleinere. Er zijn er dus in ieder geval twee gesprongen! Goede ervaringen dus...

Groetjes, Irene.
 
Hoi,
ik ben nu met de voorbereidingen bezig van mijn tweede kuur chlomid. Begin 2002 gestopt met de pil en helaas geen eisprong/menstraties. Tijdens eerste kuur 2 follikels gerijpt maar geen eisprong, over een dag of zeven begin ik aan de tweede kuur chlomid. Er is op diverse forums veel informatie te vinden, zoals hier, maar ook bij viva en flair.

Veel geluk, groetjes Sam.
 
Hallo meiden!

Bedankt voor reactie's ! Vandaag is cyclusdag 1 dus over twee dagen begin ik aan 2e Clomid kuur. Dag 9 naar Gyn en afwachten. Ik moet 2 tabletten per dag gebruiken. Vorige kuur 1 en waren mijn eicellen geen mm gegroeid. Ben dus erg benieuwd. Op welke forums is er nog meer info te vinden over Clomid? Zijn het meiden die dit ook hebben meegemaakt? Ik hoor het graag ! Ik hoop in ieder geval op de goede afloop

Groetjes en sterkte allemaal

Poepie
 
Hoi Poepi,
We gaan een beetje gelijk op lees ik. Mijn eerste cyclusdag was maandag 7 juni, dinsdag de 15e ga ik voor de eerste echo. Vrijdag is voor mij dag 5 en dan begin ik met twee tabletjes chlomid (100 mg), 15/6 is de 9e dag. De vorige kuur in april leverde wel twee follikels op, maar geen eisprong.

Naast dit forum vindt ik www.flaironline.nl ook erg leuk en www.viva.nl (kiezen voor forum/baby's/medisch en dan staan er divers verhaallijnen voor chlomid, bijvoorbeeld wie heeft er ervaring met pco-syndroom en clomid. Als je onderstaande regels kopieert in de adresbalk van internet kom je denk ik gelijk op de juiste plaats. Verder heb ik diverse boeken gelezen, maar welke ik goed vond was "Zwanger worden, voor kinderwensers en twijfelaars", door Mariël Croon. Daar staat echt heel veel informatie in.

http://clubs.flaironline.nl/messages/6/89564.html?1086769635

http://forum.viva.nl/messages/7466/45898.html?1086759522

Ik wens je heel veel succes, de komende dagen. Zelf ben ik een beetje zenuwachtig voor de komende dagen. Mijn werk is erg druk en dan vraag je je wel af hoe je nu weer een beetje 'knap' door de komende dagen heenkomt. Het is mij nog niet duidelijk of je meer bijwerkingen zal krijgen. De kuur van 50mg was op zich goed te doen, maar achteraf merk je toch hoeveel bijwerkingen je hebt gehad.

Lieve groetjes van Sam.
 
Nog even rekenen: 9/6 is jouw eerste cyclusdag, 11/9 begin je aan clomid (vrijdag, gelijk met mij?) en 18/9 een afspraak bij de gyn? IK ben benieuwd.

Nou nogmaals veel geluk, doei

Sam.
 
Terug
Bovenaan