clomid

hallo,

kan niet slapen...........
ben bij de gyn. geweest, er was nog weinig te zien............
moet maandag weer,moest zo huilen!

had er op gerekend dat nu we aan de clomid zijn mijn lichaam wel eens gaat reageren!misschien een te lichte dosis (50mg)?

er zijn zich wel folikels aan het vormen (6) maar die zijn te klein, op 1 na die was ongeveer 7 mm!maar die had eigenlijk al 13mm moeten zijn!bij een eisprong zijn ze rond de 20mm als ik het goed begrepen heb!

maandag maar weer afwachten.........
zit nu echt even in de put!

diegenen die clomid gebruiken, hebben jullie het ook aan je ouders vertelt?
dat je niet zo makkelijk in verwachting raakt als dat je hoopte?

mijn ouders weten niet dat wij bezig zijn!gister precies een jaar geleden gestopt met de pil!moet ik ze het vertellen, dat er problemen zijn bij het zwanger worden?ik heb geen regelmatige cycles, dus dat is het probleem! er komt geen eisprong tot stand!help help help!
tot horens, liefs femke
 
hoi femke,
kan me voorstellen dat jeje zo voelt.
ik heb(nog) geen ervaring met clomid maar loop alwel bij de gyn. (8mnd bezig )
onze ouders zijn wel op de hoogte dat het blijkbaar niet zo makkelijk gaat en wij vinden dat erg fijn,ze zijn erg meelevend en vragen hoe het is geweest i.p.v ën?? ben je al zwanger??
succes ermee!
 
Hoi, wij hadden er eigenlijk voor gekozen om het aan niemand te vertellen ook niet aan onze ouders, maar toen moest ik in 1x geopereerd worden dus toen werd het een ander verhaal. We hebben het toen aan de ouders verteld.Aan de ene kant ben ik blij dat ze het weten maar aan de andere kant is het ook wel weer lastig, je wilt niet dat het verder uitlekt en je merkt dat zij hun verhaal toch ook graag aan iemand anders kwijt willen. Verder wordt er natuurlijk regelmatig naar gevraagd, dat is aan de ene kant plezierig maar aan de andere zit ik daar nou ook weer niet altijd op te wachten. Dan ben je het even "vergeten" en op dat moment vragen ze het dan net. Kortom het is allemaal heel dubbel. Ik denk dat wij het tot op heden nog niet verteld zouden hebben als ik niet opgenomen zou worden. (wij zijn 1 1/2 jaar bezig)
succes
 
hoi femke,
bij het forum voor degenen bij wie zwanger worden langer duurt zijn best veel meiden met clomid-ervaring (en ook heel positieve...) misschien een tip?
 
Terug
Bovenaan