Clomid

Hoi meiden,

zit nu dus aan de clomid en ik weet helemaal hoe het middel werkt enzo, maar ik ben zo benieuwd naar de resultaten en ervaringen van anderen die clomid gebruiken. Dus aub, reageren!!!

Liefs, Anke
 
Lieve Anke,

Ik wil even reageren maar ik heb geen ervaring met clomid. Maar was wel benieuwd hoe het met je gaat. Wanneer heb jij je NOD ?? Ik kon je naam niet vinden. Of stel ik nu een domme vraag ?? Hoor graag weer van je.

Liefs Biaggi
 
Als ik uit zou gaan van 28 dagen heb ik vrijdag de 30e mijn NOD, kun je dat op de lijst zetten, weet niet goed hoe dat moet. Ben nu aan het tempen, moest van de gyn. Vandaag 4e dag clomid.... Zaadjes van manlief worden ook onderzocht en op dag 24 moet ik bloedprikken om te kijken of ik een eisprong gehad heb. Alle uitslagen krijgen we over 4,5 week, als ik weer naar de gyn moet. Ben heel erg benieuwd of het werkt en natuurlijk of ik dan ook snel zwanger ben, lijkt me heerlijk, al die onzekerheid weg....als alles goed gaat natuurlijk. Poeh, ben zo opgefokt he!!!! Liefs, Anke
 
Erg zenuwslopend lijkt me! Ik heb ook geen ervaring met clomid maar wou je toch even succes wensen en hopen dat het snel raak is! Op een ander forum heb ik wel gelezen dat er veel dames zwanger raakten na een maandje of 2 Clomid dus er is zeker hoop op een positief resultaat voor jé hoor!

Succes!
 
Hoi Anke,
hoe lang ben je al bezig??
k ben namelijk 33 en dit is poging nummer 3.. Ik mag van mijn huisarts langs komen na 6 maanden..voor een verwijs brief..
Ben heel benieuwd hoe het is gegaan en wat de gyn tegen je heeft gezegt..
succes
liefs Anne,33
 
Hoi Anne,
Ik ben nu een half jaar bezig, maar al 2 jaar van de pil af. Mijn menstruatie was heel onregelmatig en alles bij elkaar werd ik dan maar 8 keer per jaar ongi. Toen heb ik aan de bel getrokken, omdat ik vermoedde dat ik geen eisprong had. De gyn steunde me daarin en heeft met clomid gegeven. Verder moest ik bloed laten prikken om te kijken of er duidelijke hormonale afwijkingen te vinden waren en op dag 24 weer bloed prikken om te zien of er een eisprong is geweest. Mijn mannetje heeft een potje met zaadjes moeten inleveren en dan moeten we samen over 4,5 week weer terug komen om de uitslagen te horen en te kijken hoe nu verder. Als ik vermoed dat ik zwanger ben, mag ik gelijk naar de gyn, die doet dan een vroege echo en kijkt of alles goed is, ivm meer kans op meerlingen met clomid enz. Dat is tot nu toe alles wat ik weet. Ik hoop zo dat het nu snel raak is, raak er helemaal overspannen van!
Liefs, Anke
 
Terug
Bovenaan