Clomid

Hoi meiden,

zit nu dus aan de clomid en ik weet helemaal hoe het middel werkt enzo, maar ik ben zo benieuwd naar de resultaten en ervaringen van anderen die clomid gebruiken. Dus aub, reageren!!!

Liefs, Anke
 
Lieve Anke,

Ik wil even reageren maar ik heb geen ervaring met clomid. Maar was wel benieuwd hoe het met je gaat. Wanneer heb jij je NOD ?? Ik kon je naam niet vinden. Of stel ik nu een domme vraag ?? Hoor graag weer van je.

Liefs Biaggi
 
Als ik uit zou gaan van 28 dagen heb ik vrijdag de 30e mijn NOD, kun je dat op de lijst zetten, weet niet goed hoe dat moet. Ben nu aan het tempen, moest van de gyn. Vandaag 4e dag clomid.... Zaadjes van manlief worden ook onderzocht en op dag 24 moet ik bloedprikken om te kijken of ik een eisprong gehad heb. Alle uitslagen krijgen we over 4,5 week, als ik weer naar de gyn moet. Ben heel erg benieuwd of het werkt en natuurlijk of ik dan ook snel zwanger ben, lijkt me heerlijk, al die onzekerheid weg....als alles goed gaat natuurlijk. Poeh, ben zo opgefokt he!!!! Liefs, Anke
 
Erg zenuwslopend lijkt me! Ik heb ook geen ervaring met clomid maar wou je toch even succes wensen en hopen dat het snel raak is! Op een ander forum heb ik wel gelezen dat er veel dames zwanger raakten na een maandje of 2 Clomid dus er is zeker hoop op een positief resultaat voor jé hoor!

Succes!
 
Hoi Anke,
hoe lang ben je al bezig??
k ben namelijk 33 en dit is poging nummer 3.. Ik mag van mijn huisarts langs komen na 6 maanden..voor een verwijs brief..
Ben heel benieuwd hoe het is gegaan en wat de gyn tegen je heeft gezegt..
succes
liefs Anne,33
 
Hoi Anne,