clomid

A

Anoniem

Guest
maak ik nu meer kans om zwanger te worden nu ik clomid gebruik.ik had ook nu een hevige eiprong en me temp is vanaf zaterdag best hoog eerst 37,1 en vandaag zondag 37,2 en 11 jan volgens babybrabbel zou de innesteling zijn.ik hoop dus dat me temp hoog mag blijven en niet ongi zal worden 19 januari.hoop dat iemand van jullie me hier antwoord op kan geven.en is iemand van jullie ook zwanger geworden door het gebruik van clomid.knuffels pepe.

War is clomid precies ? misschien is dat iets wat ik ook kan gebruiken.

clomid is een middel om een eisprong te veroorzaken voor vrouwen die bijna of geen eisprong hebben zoals bij mij in dit geval.dit krijg je alleen maar voorgeschreven van je gyn uit het ziekenhuis.groetjes pepe (mercedes)

Pepe,

ik heb geen ervaring met Clomid, maar mijn gezonde verstand zegt dat als je voorheen geen eisprong had, en nu wel, dan heb je in iedere geval meer kans op bevruchting. Als innestelen niet het probleem is bij het uitblijven van een zwangerschap, dan zullen je kansen dus zeker vergroot zijn.

De heftigheid van je eisprong heeft daar denk ik niets mee te maken. Dat ding springt, of springt niet.

Maar ik ben leek, dus je je moet maar kijken wat je met mijn antwoord doet.

Sterkte en ik zal voor je duimen.

Miep

Terug
Bovenaan